Jump to content

Spel som ni blivit skrämda av


JMC
 Share

Recommended Posts

Det finns ett spel jag alltid blir rädd för när jag går i spelaffären..

Tror inte att det finns ett läskigare spel... :lol:

Det är "Barbie i Barbie landet" >_< Blir rädd bara jag hör namnet!!

:D ________________________________________________________________________________________

Men jag har det inte så lätt att bli skrämd. Det var vissa stunder i Doom 3 och Halo 1 när man ska stoppa Captain-Keys i träsket....

en annars har det mest varit "oj, en till zombie.*pang* Och ännu en jävla zombie.*pang*. För i helvete en till jävla zombie.. :huh:

Lite synd faktiskt att jag inte blir rädd lätt... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 114
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Metal Gear Solid 2 - på slutet när Campbell börjar bete sig konstigt, och man börjar få reda på sanningen... Blev rätt skraj av hans meddelanden.

HL2 - klarade verkligen inte av de där hoppande mongoliderna på Ravenholm. Fick samla mod innan jag skulle spela.

F.E.A.R - demot klarade jag knappt att spela i början... Finns många hjärtattack- moment från spelet. T.ex. när en död kropp kommer flygande genom ett fönster och när Paxton står och glor på en genom en glasruta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Metal Gear Solid 2 - på slutet när Campbell börjar bete sig konstigt, och man börjar få reda på sanningen... Blev rätt skraj av hans meddelanden.

HL2 - klarade verkligen inte av de där hoppande mongoliderna på Ravenholm. Fick samla mod innan jag skulle spela.

Tycker samma sak. Både Metal gear solid grejen och HL2 var läskiga.

Det var nästan att man fick en hjärtattack när dom där fula sakerna kom hoppandes imot en.

Redigerad av Lajnux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.det jag kan komma på är väl BF2 :lol: . man går ju bara där i frid o fröjd o plötsligt; boom!!! dödad av claymore. då har jag nog hoppat till lite :teehee: .

Haha, liknande har NÄSTAN hänt mig..

Jag var sniper och la en claymore vid hörnet, gick längs väggen till andra ändan

av byggnaden, och gick sedan tillbaka för att klättra upp vid en stege, för att komma

dit var jag tvungen å korsa vägen.

Och just när jag ställer mig vid hörnet vars jag placerat minan, fast på andra sidan,

så smäller den och en gubbe flyger fram.

Hade jag inte lagt minan dit så hade jag mest troligen mött honom och dött. (Hade snipern)

post-3900-1148080333_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äääh... inge som jag kommer ihåg..

men en gång på cs blev jag rädd, en CT hade gömt sig bakom väggen, sen så hoppar han fram plötsligt, då blev man rädd ^_^.

Men när han var i luften gjorde jag en headshot sen så hoppade jag upp och vände om och gjorde headshot på en annan CT i luften och när jag kom ner så sköt jag en annan CT i magen direkt efter ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äääh... inge som jag kommer ihåg..

men en gång på cs blev jag rädd, en CT hade gömt sig bakom väggen, sen så hoppar han fram plötsligt, då blev man rädd :lol:.

Men när han var i luften gjorde jag en headshot sen så hoppade jag upp och vände om och gjorde headshot på en annan CT i luften och när jag kom ner så sköt jag en annan CT i magen direkt efter :unsure:

Du e så duktig på cs du...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag å en kompis brukade sitta å spela Tomb Raider när vi va mindre(typ 9-10 eller nå).

De skrämde skiten ur oss. spec när det kom musik :(

Kommer ihåg en gång. Han satt å spelade å jag kolla på, så kom vi till en djungel. Där mötte man en orm som skrämde oss (såklart :) ) Men det roliga var att alldeles efter vi hade mött nåra ormar, "smekte" jag hans ben med min fot, som om en orm skulle ringla upp längs det, å han blev skitskraj.

Skrek skithögt :) Shit va vi har skrattat åt de på senare år :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer ihåg en gång. Han satt å spelade å jag kolla på, så kom vi till en djungel. Där mötte man en orm som skrämde oss (såklart :) ) Men det roliga var att alldeles efter vi hade mött nåra ormar, "smekte" jag hans ben med min fot, som om en orm skulle ringla upp längs det, å han blev skitskraj.

Skrek skithögt :( Shit va vi har skrattat åt de på senare år :)

Haha, rolig historia. typ det läskigaste spelet jag kört är väl MS Röj. Vet inte om jag har berättat om gngen jag körde Diablo och jag öppnar en kista och en stor el-svärm kommer från högersidan. vart skitskraj av lilla det, men sen är jag lättsrkämd, därför spelar jag inte läskiga spel. Var till och med rädd för Mysteriet på Greveholm när jag var mindre :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...