Jump to content

Bad Sessongen...


Foo
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 108
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Min badsäsong börjar när jag fått finare kropp. Kan inte visa mig med bar överkropp i nuläget utan att jag skäms ihjäl.

Ähhh, tycker du att du ser tjock ut eller vad? Du ska nog se att det är ett antal som ser likadant ut.

Och riktiga kompisar kommenterar inte ens överhuvudtaget, inte på ett elakt sätt iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ähhh, tycker du att du ser tjock ut eller vad? Du ska nog se att det är ett antal som ser likadant ut.

Och riktiga kompisar kommenterar inte ens överhuvudtaget, inte på ett elakt sätt iaf.

Ja, dels det plus att jag har en massa hår på hela magen. Sen har jag inga problem med att bada med polare, men nu snackar jag om brudar om man ska bada med dom. Du vet tjejer nu förtiden vill ha magrutor osv, ingen ful mage.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, dels det plus att jag har en massa hår på hela magen. Sen har jag inga problem med att bada med polare, men nu snackar jag om brudar om man ska bada med dom. Du vet tjejer nu förtiden vill ha magrutor osv, ingen ful mage.

Rak-rak-rakapparat.

Sen när du väl har kommit igång och badar så är din kagge det sista du tänker på. Sen så behöver du inte vara så fjoskig, tjejerna kan dra åt helvete om det inte passar. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har badat nästan oavbrutet idag :wub: älska att bada, skönt som satan är det i vattnet också

Det är väl kanske en 17-18 grader eller liknande men så förbannat skönt.

BTW enligt tidningen så kommer detta bli den varmaste 9 dagar prognosen på 30 år.

BADA BADA BADA BADA BADA :wub::lol:

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...