Jump to content

Bad Sessongen...


Foo
 Share

Recommended Posts

Ja, dels det plus att jag har en massa hår på hela magen. Sen har jag inga problem med att bada med polare, men nu snackar jag om brudar om man ska bada med dom. Du vet tjejer nu förtiden vill ha magrutor osv, ingen ful mage.

Hårig mage är MANLIGT. Har själv hårig mage och är lite småstolt. Kan knappt vänta tills småhåren på bröstet växer till sig!

Tjejer stordiggar det! Tro mig, tjejerna har sagt det själva till mig. I alla fall en som var i Lettland med risk o säkerhetsgruppen. Snackade om alla sexiga karlar med håriga bröst, och som kunde stå i givakt i tre timmar trots att det spöregnade och bladabladabla...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 108
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Hårig mage är MANLIGT. Har själv hårig mage och är lite småstolt. Kan knappt vänta tills småhåren på bröstet växer till sig!

Tjejer stordiggar det! Tro mig, tjejerna har sagt det själva till mig. I alla fall en som var i Lettland med risk o säkerhetsgruppen. Snackade om alla sexiga karlar med håriga bröst, och som kunde stå i givakt i tre timmar trots att det spöregnade och bladabladabla...

Fascism = manlighet. Bra där, darkjak.

Jag vill ha samma kroppshår som De Niro...

Robert_De_Niro_i_Tax_19452c_716924_0.jpg

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag badade igår första gången på året, Det var 22 grader varmt i vattnet och smart som jag är så badade jag med kalsonger under badbyxorna och sen sket jag i att byta kalsonger på resten av dagen (hade inga extra med mig), Så jag gick runt med blöta kalsonger och badbyxor. Och nu sitter man här och har feber och är förkyld :P-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fascism = manlighet. Bra där, darkjak.

OK, och vad basserar du den åsikten på?

Att du menar att jag påstod att det är manligt med något som inte alla har?

Jag säger helt enkellt att det inte är något att skämmas för att ha hår på magen. Vad jag anser om manligt och kvinnligt vet du sen en annan tråd!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På tal om manlighet och det..

äre nån mer än jag som tycker att kvinnorna håller på att ta över jorden ? :ermm:

Jämställdheten är fortfarande skit även i Sverige men jag förstår att du kännar dig hotad när feminister pratar om lika löner och fler chefsposter. Antar att du får leva med det.

Det skulle föresten nog bara vara bra om kvinnorna "tar över jorden" (på samma sätt som männen äger jorden nu) för det kvinnliga könet är mer lämpat att styra ett land. Mer fred & kärlek och mindre våld och maktkamp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att dom går för långt.. det har alltid varit männen som styr och det har varit bra.. fram tills att George W. bush blev president i de dumma staterna...

och min farsa är VD på ett företag.. OCH DET ÄR MITT JOBB J*VLA KVINNOR. Banne er om ni försöker ta det !!

Redigerad av Donkeey
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att dom går för långt.. det har alltid varit männen som styr och det har varit bra.. fram tills att George W. bush blev president i de dumma staterna...

och min farsa är VD på ett företag.. OCH DET ÄR MITT JOBB J*VLA KVINNOR. Banne er om ni försöker ta det !!

Du är dum i huvudet.

Dude - ta över diskussionen. Jag orkar inte.

Darkjak. Det finns någonting som kallas humor. Du kanske inte uppskattade den typen, men...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det där är påhopp om du inte visste det ?

Jo, men jag tänkte att The Dude skulle ge dig grunderna. Han är dock inte online nu, men.

Visste du om att du besitter konservativa, idiotiska idéer? Synd att det inte finns en sådan knapp, det vore trevligt.

Ah, nu kom Dude in.

Fast han kanske inte är så sugen på att tala med anti-feministiska små pojkar som inte begriper vad jämstäldhet är och är bra för.

Men visst visst, påhopp. Okej. Får jag väl ta då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

det där är påhopp om du inte visste det ?

Men jisses: allvarligt talat, kan du någonting om vår jords historia? Var Hitler en kvinna? Var Pinochet en kvinna? Var Richard fucking Nixon en kvinna? Nä; och de var alla före Bush. Nero brände ner hela jävla Rom när Romarriket var supermakternas supermakt, och inte fanken var han en kvinna.

Okej att du är ett svin som tycker att kvinnor ska sitta i kort kjol och puta med läpparna som sekretarare eller hemmafruar; men detta är inte 1950. Kvinnornas frigörelse ägde rum på sextiotalet, du är fångad i en läskig tidsbubbla. Klättra ut ur din DeLorean och öppna ögonen.

GAH.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, men jag tänkte att The Dude skulle ge dig grunderna. Han är dock inte online nu, men.

Visste du om att du besitter konservativa, idiotiska idéer? Synd att det inte finns en sådan knapp, det vore trevligt.

Ah, nu kom Dude in.

Fast han kanske inte är så sugen på att tala med anti-feministiska små pojkar som inte begriper vad jämstäldhet är och är bra för.

Men visst visst, påhopp. Okej. Får jag väl ta då.

alltså jag skämtade när jag skrev det ? men jag vill helst att de inte tar det :ermm: ok ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack, Crice. Bra att du skötte jobbet.

Och Donkeey, man skojar inte om sådana saker *viftar lite fint med ett pekfinger (och putar med läpparna (och såklart så kollar du in i min flickkjol (och jag för en klubba till munnen (och voila - sexism))))*

Parentesparad. S 358. SAOL.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...