Jump to content

Känd pappa och mamma


YooSho
 Share

Recommended Posts

Arnold Schwarzenegger (stavnin?) och valfri mamma, lite roligt det här skulle vara egentligen

"hey where are u going?"

"i'm going to the mall"

"okey and what are u going to do there?"

"shop a littel and do'nt worry *terminator röst* i'll be back" ^^

Det skulle va' värre att ha Madonna som morsa och Michael Jackson som farsa. En ohygglig mix. Du lär leva helt isolerad från omvärlden med endast en massa nallar och annat creepy som sällskap tills du fyllt 18.

Redigerad av Bobbo Viking
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 89
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag brukar vela referera till det som en grundpelare i ett sorts kvasi-intelligens-mellanstadium som tonåringar har en tendens att pasera och vill därför utvecklar sitt vokabulär, och börjar helt plötsligt missbruka det. Ni vet...

Dock så tycker jag inte så...jag har dock viss förståelse för att du har den uppfattningen. Jag tycker dock det är lite larvigt med dessa ordmissbruk, dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag brukar vela referera till det som en grundpelare i ett sorts kvasi-intelligens-mellanstadium som tonåringar har en tendens att pasera och vill därför utvecklar sitt vokabulär, och börjar helt plötsligt missbruka det. Ni vet...

Äsch, ibland är man tvungen att bruka liknande ord. Du är väl knappast felfri, pojk. Jag säger bara "Uploud". Jag kanske också skrev slarvigt. Mina fingrar bara råkade knappa in "Hamn" på engelska. Klantigt.

Ehm.

Är man född fattig skriver man sin egen moralpredikan. Tyst nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äsch, ibland är man tvungen att bruka liknande ord. Du är väl knappast felfri, pojk. Jag säger bara "Uploud". Jag kanske också skrev slarvigt. Mina fingrar bara råkade knappa in "Hamn" på engelska. Klantigt.

Ehm.

Är man född fattig skriver man sin egen moralpredikan. Tyst nu.

Aaah, din BITCH!!! Det där var mellan oss!

*Bitchslap följt av en dramatisk löpscen med klänningen i vädret upp till mitt torn där jag brister ut i gråt och sätter mig melankoliskt i ett hörn med min nu marängformade klänning och blir tröstad av min talande katt*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...