Jump to content

Karikatyrerna av profeten Muhammed


The Dude
 Share

Recommended Posts

Det här är så jävla dumt bara, håller med Tweak helt och hållet. Löjliga är vad de upprörda stackars muslimerna är, take a fucking chill pill.

Så om det hade varit din mamma istället för Mohammed, hade du inte blivit upprörd då? :ermm:

Mohammed är kanske som en mamma för vissa muslimer. Beror på hur hårt man tror.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 361
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Så om det hade varit din mamma istället för Mohammed, hade du inte blivit upprörd då? :ermm:

Mohammed är kanske som en mamma för vissa muslimer. Beror på hur hårt man tror.

Visst, upprörd hade jag blivit. Jag skulle dock inte dödshota folk eller vägra käka danskt, det är en sak som är säker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst, upprörd hade jag blivit. Jag skulle dock inte dödshota folk eller vägra käka danskt, det är en sak som är säker.

Sant. Jag tycker att det är konstigt att man drar ut sin ilska på ett helt land och ländre runt om då det var en tidning med kanske 50 anställda som gjorde detta. Det är ofattbard. Inga friska människor som gör på detta vis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Muslimer tror på Muhammed och han var en profet - ja, likaså Johannes Döparen, Jesus Kristus, Moses, Jakob, Ismael, Abraham, Isak, Adam, Noa, Zoroaster, Mani, Báb och Bahá'u'lláh.

Så det var självklart inte Muhammed som var den enda och första profeten av Gud.

Okej, tack för upplysningen.

Tycker det är bra att fler länder står på sig och hjälper Jyllands-Postens. Demokratin ska iaf gå före religionen.

The Dude: Vafan måste du märka ord för? Det står ju profeten Muhammed... överallt

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, men du är religiös.

Jag kan meddela dig att vi har religionsfrihet i vårt avlånga land. Vi har visserligen uttrycksfrihet också, men det en begränsning: klara förolämpningar mot person/grupp är förbjudet. Jag tycker inte att du är en plåga för samhället för att du är ateist, så var vänlig och håll en lika hög nivå på disskussionen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan meddela dig att vi har religionsfrihet i vårt avlånga land. Vi har visserligen uttrycksfrihet också, men det en begränsning: klara förolämpningar mot person/grupp är förbjudet. Jag tycker inte att du är en plåga för samhället för att du är ateist, så var vänlig och håll en lika hög nivå på disskussionen.

Jag kom inte hit för att diskutera, och jag anser inte att religiösa människor är en plåga för samhället, utan snarare en skam för mänskligheten. Religion får mig att koka av ilska till en såpass grad att jag skulle kunna döda en religiös person.

Men jag lämnar den här tråden så slipper vi tjafs :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kom inte hit för att diskutera, och jag anser inte att religiösa människor är en plåga för samhället, utan snarare en skam för mänskligheten. Religion får mig att koka av ilska till en såpass grad att jag skulle kunna döda en religiös person.

Men jag lämnar den här tråden så slipper vi tjafs :o

Haha nej kom igen, våga debattera.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Religion får mig att koka av ilska till en såpass grad att jag skulle kunna döda en religiös person.

Detta bevisar ju verkligen att du är flertalet steg före gemene kristen. Jag förkastar också allt vad religion heter, liksom jag förkastar dumma klavertramp som detta. Bra att du visar prov på samma idioti som vi har sett från islamisterna. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja du säger att du aldrig har hört talas om nån annan religion som terroriserar mänskligheten. Då spelar det väl ingen roll vilken tid det var.

Precis som islam, så var det inte religionen som gjorde det, utan de religiösa. Det låter kanske som en frånskyllning, men tänk på att bara en bråkdel av alla krista/muslimer/etc har uppmärksammats. Resten sitter hemma och ser på när patetiska människor använder deras religion som ursäkt för sina missgärningar. Och ber Gud om att detta ska upphöra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att det är löjligt.

Ja, muslimer får inte rita av Mohammed. Men om kristna eller vad dom nu var gör det, varför ska muslimerna bry sig? Dom kan slå alla muslimer som ritar av Mohammed om dom nu måste, men om man inte är muslim och ritar av Mohammed har man inte gjort nåt fel.

Tycker också att det är sjukt att man ska hata hela Danmark för det. Det var ju bara en liten tidning, och förmodligen bara 2-3 stycken inblandade i hela artikeln. Hata ett helt land för 0,0000006% av deras befolkning är lite sjukt. Nu är ju Sverige på väg att bli hatade också. Vet inte varför men aja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att det är löjligt.

Ja, muslimer får inte rita av Mohammed. Men om kristna eller vad dom nu var gör det, varför ska muslimerna bry sig? Dom kan slå alla muslimer som ritar av Mohammed om dom nu måste, men om man inte är muslim och ritar av Mohammed har man inte gjort nåt fel.

Tycker också att det är sjukt att man ska hata hela Danmark för det. Det var ju bara en liten tidning, och förmodligen bara 2-3 stycken inblandade i hela artikeln. Hata ett helt land för 0,0000006% av deras befolkning är lite sjukt. Nu är ju Sverige på väg att bli hatade också. Vet inte varför men aja.

För att vi är västlänningar :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...