Jump to content

Karikatyrerna av profeten Muhammed


The Dude
 Share

Recommended Posts

Håller med. Att du inte är ledsen, Moroni_Family är ju helt sjukt, hoppas du fattar det själv. De personerna som eldar ner ambassader och har sig representerar ju kanppast hela världens muslimer, fatta det någon gång!

De danska personer som publicerade bilderna på mohammed representerar ju knappast hela västvärlden! Om muslimerna gör så mot oss så kan vi göra så mot dom

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 361
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varför e jag sjuk. För att jag inte tycker som er. Varför ska så många på det här forumt ofta göra personliga påhopp bara för att någon annan inte håller med om nåt.

Du, som person, är verkligen inte sjuk. I alla fall inte vad jag vet, Men jag tyckte att det du tyckte var sjukt, då du verkar ha en vädligt stor brist på medkänsla och empati. Dessa muslimer hade antagligen inget som helst att göra med flaggeldningarna och ambassad-bränningarna. Så något personligt påhpp har jag faktiskt inte gjort mig skyldig till..... än ^_^

Ceone: Men fatta då, muslimera gör inte så mot oss. De idioter som gör de här greejrna med flaggeldning och dylikt representerar inte hela världens muslimer, och de danska journalisterna representerar inte hela Norden. Detta fattar inte de tröga personerna som ´förstör ambassader, men alla muslimer tycker ju verkligen inte som dom.. Det kansek är typ 2% som håller med dom.. Borde vara mindre till och med

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du, som person, är verkligen inte sjuk. I alla fall inte vad jag vet, Men jag tyckte att det du tyckte var sjukt, då du verkar ha en vädligt stor brist på medkänsla och empati. Dessa muslimer hade antagligen inget som helst att göra med flaggeldningarna och ambassad-bränningarna. Så något personligt påhpp har jag faktiskt inte gjort mig skyldig till..... än ^_^

Jag har aldrig sagt att dem människorna va inblandade i det. Dem som va på den båten hade varit i mecka innan med många andra piligrimer för att kasta sten mot djävulen eller nåt sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej så nu e jag rasist också. Både sjuk och rasist. Det va väl trevligt. Och om min mamma eller pappa skulle vart muslimer skulle jag inte ändrat åsikter eftersom att jag e en egen personlighet som inte styrs av någon.

Jag säger inte att du är rasse jag säger att det du skrev var rasistisk, är du säker på att du inte skulle ha än ändrard åsikt, svara ärlitgt nu!

Du vet nog inte att dom inte försökte attackera Sveriges ammbasad, dom attackerade Danmarks som låg i samma byggnad som Sveriges och Chiles ammbasader!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig sagt att dem människorna va inblandade i det. Dem som va på den båten hade varit i mecka innan med många andra piligrimer för att kasta sten mot djävulen eller nåt sånt.

Och varför kan du då inte känna medkänsla och vara ledsen för dem och deras familjer då?

Och den punkten du höll med Ceone på kan du ju kolla vad jag svarade på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag säger inte att du är rasse jag säger att det du skrev var rasistisk, är du säker på att du inte skulle ha än ändrard åsikt, svara ärlitgt nu!

Du vet nog inte att dom inte försökte attackera Sveriges ammbasad, dom attackerade Danmarks som låg i samma byggnad som Sveriges och Chiles ammbasader!

Jag kan svara ärligt att jag inte skulle ändrat åsikter om min pappa eller mamma va muslim. Jag vet att deras mål var att förstöra Danska ambassaden. Och nu råka Sveriges ligga där. Om vi hade varit i "krig" med ett land på det sättet so mdem e nu och vi hade "råkat" att förstöra ett annant lands ambassad så hade dem brytt sig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svara på min post, Idiotifamlij.

Förresten, att du tror att alla muslimer är på ett visst sätt eftersom det finns vissa idioter som gör sjuka saker kan ju klassas som lite rasistiskt.. I alla fall fruktansvärt generalisernade och trångsynt.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, förlåt om jag stör men nu måste jag. Denna diskussion börjar falla ner till en nivå som inte är acceptabel. Ni är för fan 14-16år och debatterar såhär?

Ni har sagt mycket bra grejer men när det börjar gå över till påhopps som "Idiotfamilj" osv så har det gått lite långt. Försök att hålla en seriös debatt är sni snälla. The Dude är värd det(han startade tråden).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, förlåt om jag stör men nu måste jag. Denna diskussion börjar falla ner till en nivå som inte är acceptabel. Ni är för fan 14-16år och debatterar såhär?

Ni har sagt mycket bra grejer men när det börjar gå över till påhopps som "Idiotfamilj" osv så har det gått lite långt. Försök att hålla en seriös debatt är sni snälla. The Dude är värd det(han startade tråden).

Nemen SlewME det är väl klart att vi sak tänka på The Dude så att han inte blir ledsen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...