Jump to content

Karikatyrerna av profeten Muhammed


The Dude
 Share

Recommended Posts

Ok, förlåt om jag stör men nu måste jag. Denna diskussion börjar falla ner till en nivå som inte är acceptabel. Ni är för fan 14-16år och debatterar såhär?

Ni har sagt mycket bra grejer men när det börjar gå över till påhopps som "Idiotfamilj" osv så har det gått lite långt. Försök att hålla en seriös debatt är sni snälla. The Dude är värd det(han startade tråden).

Jag översatte hans namn på skoj, ta inte det för hårt va ^_^ Menade inte att han var en idiot alltså.

Angående mitt debatternade så anser i alla fall jag att jag kan hålla det på en seriös, och bra nivå. Dock skriver jag rätt slarvigt nu, men så kan det bli när man går upp vid 5 på morgonen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 361
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

När skrev jag det. Att alla musliemr va samam.

När du inte ens kan känna medlidande för de muslimer som vädligt tragiskt dog i en olycka så känns det ju vädligt konstigt? Klart du inte säger det rakt ut, men den bilden får i alla fall jag av dig.

Ceone: Men de bränner väl kanppast flaggor och hus i alla länder? ^_^

Förresten så finns det inga "de", isåfall måste du syfta på de jättesmå mängderna muslimer som går såna här sjuka grejor, får du måste förstå att alla muslimer inte är sådana här. Och det som gör sånt här är personer med problem, som inte behöver ha med deras religion att göra.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du inte ens kan känna medlidande för de muslimer som vädligt tragiskt dog i en olycka så känns det ju vädligt konstigt? Klart du inte säger det rakt ut, men den bilden får i alla fall jag av dig.

Okej, men det verkar som att du tror att jag inte känner någon sympati för dem pågrund av deras religon. Så e det inte alls. Ofta när jag läser och ser på nyheterna att folk har dött i andra delar av världen så bryr jag mig inte så mycket. Oavsett religon eller blablabla.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, men det verkar som att du tror att jag inte känner någon sympati för dem pågrund av deras religon. Så e det inte alls. Ofta när jag läser och ser på nyheterna att folk har dött i andra delar av världen så bryr jag mig inte så mycket. Oavsett religon eller blablabla.

Okej, så du känner ingen sympati för dem pga av att du bara inte byryr dig, oavsett vilken religion de har. Då är du ju bara känslokall, och det är kanske någontng du borde arbeta med. Att fixa till och så. Men när du skrev det där att du inte var ledsen för deras skull så verkade det som att det var pga att de vr muslimer, men så var väl självlklart inte fallet? ^_^

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ceone: Men de bränner väl kanppast flaggor och hus i alla länder? ^_^

Förresten så finns det inga "de", isåfall måste du syfta på de jättesmå mängderna muslimer som går såna här sjuka grejor, får du måste förstå att alla muslimer inte är sådana här. Och det som gör sånt här är personer med problem, som inte behöver ha med deras religion att göra.

Du har väl inte kollat på nyheterna? Dom har ju visat från skit många ställen där dom bränt danska flaggor: Palestina, Turkiet, Syrien, Irak och Indonesien är dom jag kommer på nu och det var ju många folk som gick med dom arga demostrationstågen som brände flaggor

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, så du känner ingen sympati för dem pga av att du bara inte byryr dig, oavsett vilken religion de har. Då är du ju bara känslokall, och det är kanske någontng du borde arbeta med. Att fixa till och så. Men när du skrev det där att du inte var ledsen för deras skull så verkade det som att det var pga att de vr muslimer, men så var väl självlklart inte fallet? ^_^

Okey, det e ju klart att du vet vad som e bäst för mig. Babpitsoo

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har väl inte kollat på nyheterna? Dom har ju visat från skit många ställen där dom bränt danska flaggor: Palestina, Turkiet, Syrien, Irak och Indonesien är dom jag kommer på nu och det var ju många folk som gick med dom arga demostrationstågen som brände flaggor

Nej, jag har inte kollat på nyehterna. Har varit borta sedan 5 i morse och spelat SM i fotboll, men i alla fall.

De som gick med i de här tågen är ju fortfarande en väldigt liten del av hela världens muslimer, och jag måste fråga; du förstår väl att inte alla muslimer tycker som dem?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, jag har inte kollat på nyehterna. Har varit borta sedan 5 i morse och spelat SM i fotboll, men i alla fall.

De som gick med i de här tågen är ju fortfarande en väldigt liten del av hela världens muslimer, och jag måste fråga; du förstår väl att inte alla muslimer tycker som dem?

Jag förstår dom visst men inte när dom beter sig som dom gör. Jag tror inte en enda muslim i mellanöstern är emot att man bränner danska flaggor det är jag rätt säker på när dom visat bilder på muhammed.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vilka frågor. Det e inte så jävla lätt att se allt du skriver när du tar edit hela tiden. Istället för att skriva en ny.

Klart jag tar edi,t inte dubbelposta ju. Svara på alla frågorna nu då! ^_^

Du tror alltså att varenda muslim i ela Mellanöstern hatar Danmark nu, Ceone? Det är ju bara löjligt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klart jag tar edi,t inte dubbelposta ju. Svara på alla frågorna nu då! ^_^

Du tror alltså att varenda muslim i ela Mellanöstern hatar Danmark nu, Ceone? Det är ju bara löjligt..

Inte hatar men dom har inget emot det. Dom har själv intervjuat många människor på gatan och sånt vad dom tycker i palestina....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det va nån annan som också skrev det, jag håller med han/hon. Vi e Norden har skänkt jävligt mycket pengar till dem i palestina. Det borde vi sluta med nu. Dem ska fan inte bränna upp danska och norska flaggor när vi har sätt till att måna av dem fått mat från våra skattepengar.

Redigerad av Moroni_Family
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte hatar men dom har inget emot det. Dom har själv intervjuat många människor på gatan och sånt vad dom tycker i palestina....

Okej men nu skiter jag i det här. det leder ingenvart, jag menar, har vi kommit någonstans i denna diskussionen sen vi började? Nej knappt, ni är faktiskt inte tillräckligt intelligenta. Förlåt, där kom påhoppet jag vet, med det behövdes. Hej då.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej men nu skiter jag i det här. det leder ingenvart, jag menar, har vi kommit någonstans i denna diskussionen sen vi började? Nej knappt, ni är faktiskt inte tillräckligt intelligenta. Förlåt, där kom påhoppet jag vet, med det behövdes. Hej då.

Jag vill bara att folk ska inse sanningen. Hej då ska se Hells kitchen nu

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej men nu skiter jag i det här. det leder ingenvart, jag menar, har vi kommit någonstans i denna diskussionen sen vi började? Nej knappt, ni är faktiskt inte tillräckligt intelligenta. Förlåt, där kom påhoppet jag vet, med det behövdes. Hej då.

Se, när dem förstår att dem inte kan övertala oss att tycka som dem. Då orkar dem inte mer och avslutar med ett påhopp. Jävla as. Brinn i helvetet med er, alla ni som försvarar dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...