Jump to content

Karikatyrerna av profeten Muhammed


The Dude
 Share

Recommended Posts

"Personligen har jag inte hört talas om andra religioner än islam som terroriserar mänkligheten"

-Du

Vad jag ville säga var att folk tillhörande andra religioner också gör illdåd, har knappast påstått att någon religion i sig har gjort det.

Med religioner menade jag förstås de religiösa. Med terroriserar däremot menade jag just precis de som gör det nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 361
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Dem e sjuka och överdriver så jävla mycket. Va fan har Sverige gjort för att dem ska elda våran. Vi borde göra sammasak  här då. PÅ deras ambassad!!!!

Varför ska vi elda upp massa syrier bara för att en viss grupp av människor, som råkar tillhöra samma religion som dom, gör sånna här grejer?

Men jag tycker det är konstigt att deras rättsystem inte verkar funka överhuvudtaget, det måste ju ändå vara olagligt att elda i städer.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha varför har det inte havererat på de senaste 12 åren då?

Om du tittar hur det ser ut idag och hur det ser ut då så ser det betydligt sämre ut. Polisen har mer eller mindre halverats. Nu sitter det bara massa poliser med administrativtarbete och de som gick på "fältet" har fått göra något annat inom polisen eller slutat helt. Visst, vi har 21 000 poliser i HELA sverige men hur många går på fältet? Inte många. Kan du inte titta från flera synvinklar istället för bara en. Kan du aldrig erkänna att sossarna kan göra fel och att allt de gör inte är bra?

Eller du kanske gillar att bli rånad på gatan. Vad vet jag.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha varför har det inte havererat på de senaste 12 åren då?

För att det tar tid innan det når marken

Om du tittar hur det ser ut idag och hur det ser ut idag så ser det betydligt sämre ut. Polisen har mer eller mindre halverats. Nu sitter det bara massa poliser med administrativtarbete och de som gick på "fältet" har fått göra något annat inom polisen eller slutat helt. Visst, vi har 21 000 poliser i HELA sverige men hur många går på fältet? Inte många. Kan du inte titta från flera synvinklar istället för bara en. Kan du aldrig erkänna att sossarna kan göra fel och att allt de gör inte är bra?

Eller du kanske gillar att bli rånad på gatan. Vad vet jag.

Big W0rd på det! Polsierna orkar ju inte gripa någon mer eftersom det tar längre tid att göra pappers arbete efteråt än att gripa personen

Redigerad av Ceone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du tittar hur det ser ut idag och hur det ser ut då så ser det betydligt sämre ut. Polisen har mer eller mindre halverats. Nu sitter det bara massa poliser med administrativtarbete och de som gick på "fältet" har fått göra något annat inom polisen eller slutat helt. Visst, vi har 21 000 poliser i HELA sverige men hur många går på fältet? Inte många. Kan du inte titta från flera synvinklar istället för bara en. Kan du aldrig erkänna att sossarna kan göra fel och att allt de gör inte är bra?

Eller du kanske gillar att bli rånad på gatan. Vad vet jag.

Du hittar på massa statistik, och jag orkar inte kolla upp om det stämmer men antalet poliser är kanske inte det viktiga. Har brottsligheten ökat med det dubbla också menar du? Eftersom styrkan har halverats. Jag vet inte men jag upplever inte ett mer krimminellt samhälle nu än förrut, och jag har aldig blivit rånad.

Det är ju sossarna vs moderaterna och eftersom jag hatar den borgerliga alliansen så tar jag självklart vänsterns sida. Och du kanske inte ska snacka så mycket då du i alla politiska trådar skriver om vilket förfall socialdemokraterna är för Sverige och hur moderaterna kommer frälsa oss i nästa val. Vi svara för olika partier, du tar högerns åsikter och jag vänsterns. Jamenar, hur ofta kritiserar du själv de borgerliga?

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska vi elda upp massa syrier bara för att en viss grupp av människor, som råkar tillhöra samma religion som dom, gör sånna här grejer?

Men jag tycker det är konstigt att deras rättsystem inte verkar funka överhuvudtaget, det måste ju ändå vara olagligt att elda i städer.

Vi ska inte elda upp massa syrier. Men vi sak elda ner deras ambasader tycker jag. Vad har vi gjrot dem inget. Om dem gör så mot oss ska vi göra samma sak tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi ska inte elda upp massa syrier. Men vi sak elda ner deras ambasader tycker jag. Vad har vi gjrot dem inget. Om dem gör så mot oss ska vi göra samma sak tillbaka.

Åå du är så dum, det är ju inte terroristernas arbetsplatser du eldar ner, utan förmodligen fullständigt hederliga människor som har ambasadör som yrke.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...