Jump to content

Karikatyrerna av profeten Muhammed


The Dude
 Share

Recommended Posts

Du hittar på massa statistik, och jag orkar inte kolla upp om det stämmer men antalet poliser är kanske inte det viktiga. Har brottsligheten ökat med det dubbla också menar du? Eftersom styrkan har halverats. Jag vet inte men jag upplever inte ett mer krimminellt samhälle nu än förrut, och jag har aldig blivit rånad.

Det är ju sossarna vs moderaterna och eftersom jag hatar den borgerliga alliansen så tar jag självklart vänsterns sida. Och du kanske inte ska snacka så mycket då du i alla politiska trådar skriver om vilket förfall socialdemokraterna är för Sverige och hur moderaterna kommer frälsa oss i nästa val. Vi svara för olika partier, du tar högerns åsikter och jag vänsterns. Jamenar, hur ofta kritiserar du själv de borgerliga?

Mycket kul att du får det att framstå som att jag sitte roch runkar till de borgligas logotyper. Har aldrig sagt att de kommer att rocka hårt osv, det jag sade var att vi kommer att se ett borgerligt sverige i nästa val. Punkt.

Sedan så hittar jag inte på statistik. Om du inte vet vad du pratar om själv så tycker jag inte att du ska säga att jag inte vet vad jag pratar om heller. Sedan så har jag inte nämnt att kriminelliteten har gått upp. Läs mitt inlägg igen är du snäll.

Men om jag ska vara ärlig så har den gått upp men det behöver vi inte gå in på i denna tråd.

BTW, Bra debatt-teknik att försökta få dina motståndare att framgå som dumma. Ska också börja med den.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 361
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mycket kul att du får det att framstå som att jag sitte roch runkar till de borgligas logotyper. Har aldrig sagt att de kommer att rocka hårt osv, det jag sade var att vi kommer att se ett borgerligt sverige i nästa val. Punkt.

Sedan så hittar jag inte på statistik. Om du inte vet vad du pratar om själv så tycker jag inte att du ska säga att jag inte vet vad jag pratar om heller. Sedan så har jag inte nämnt att kriminelliteten har gått upp. Läs mitt inlägg igen är du snäll.

Men om jag ska vara ärlig så har den gått upp men det behöver vi inte gå in på i denna tråd.

Men visa mig siffrorna då! (halveringen av polisen) Men om polisstyrkan minskat och brottsnivån bibehållits är det väl bra då.

Och ja, jag tycker ofta det känns som om du slickar högerns röv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men visa mig siffrorna då! (halveringen av polisen) Men om polisstyrkan minskat och brottsnivån bibehållits är det väl bra då.

Och ja, jag tycker ofta det känns som om du slickar högerns röv.

Om det är utav intresse att ta reda på det så får du göra det. Jag har inte tid just nu.. Testa SCB.

Japp, jag slickar röven på de borgerliga för att jag gillar deras politik likväl som du slickar görans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker muslimer borde ta sin religion mindre seriöst :)

jag tillhör inte nån religion men jag skiter fullständigt om nån skulle dissa sverige eller dylikt :)

dom eldar ju upp sveriges ambassad i syrien men det skiter jag fullständigt i

religion är bara skit, tänk på alla krig som startats pga religion, i "guds namn"

jag säger inte att folk inte får vara troende men religion har gjort mer dåliga saker än bra

det är när folk tror att religion är fakta och skapar lagar efter tex koranen som saker å ting blir riktig fucked up ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla här har inte dett. Och spela roll. Dem borde få smaka sin egna medecin. För dem blir säkert uppröda om vi gör så och då blir det bra med det. hehe  ^_^

Är det inte bättre om vi visar dem att vi inte bryr oss så kan de hålla på bäst de vill? Inte våran fritid som går i spillo för det.

Det bästa vore om media la ner detta helt och inte skrev något alls. Det skulle gå dem på nerverna.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det inte bättre om vi visar dem att vi inte bryr oss så kan de hålla på bäst de vill? Inte våran fritid som går i spillo för det.

Det bästa vore om media la ner detta helt och inte skrev något alls. Det skulle gå dem på nerverna.

Ska vi inte bry oss. Dem har atteckerat en svensk byggnad helt utan anledning. Dem blir arga för att en tidning lägger ut bilder på en som tillhör deras religon. Det e ingenting jämfört med att bränna ner en byggnad. Och det fins något som heter yttrandsfrihet. Jyllansposten har inte gjort nåt olagligt. Men det ahr dem gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Moroni_Family, jippi nu borde du va glad! 1000 muslimer har dött då en färja sjunkit!

Håller med. Att du inte är ledsen, Moroni_Family är ju helt sjukt, hoppas du fattar det själv. De personerna som eldar ner ambassader och har sig representerar ju kanppast hela världens muslimer, fatta det någon gång!

Förövrigt håller jag (som vanligt :"> ) Med The Dude i allt han säger, förutom politiksnacket där jag vet alldeles för lite för att uttala mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med. Att du inte är ledsen, Moroni_Family är ju helt sjukt, hoppas du fattar det själv. De personerna som eldar ner ambassader och har sig representerar ju kanppast hela världens muslimer, fatta det någon gång!

Förövrigt håller jag (som vanligt :"> ) Med The Dude i allt han säger, förutom politiksnacket där jag vet alldeles för lite för att uttala mig.

Varför e jag sjuk. För att jag inte tycker som er. Varför ska så många på det här forumt ofta göra personliga påhopp bara för att någon annan inte håller med om nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...