Jump to content

Karikatyrerna av profeten Muhammed


The Dude
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 361
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Du är så jävla dum i huvudet. Sluta snacka om "muslimer" i det hära samanhanget. Det är extremister som är i görningen. vanliga fredliga fina,snälla,gulliga,söta muslimer har inget med detta att göra. De demonstrerar men har ingenting att göra med ambassad-eldning. Kalla dem islamister eller extremister inte muslimer.

Det är en svår fråga det här över huvud taget. Tryckfrihet finns inte i de muslimska länderna så för dom är det en helt annan sak, sluta vara så jäkla fördomsfull !

ED: Det märks att du är väldigt liten.

Dem e säkert extremister, men dem är också muslimer, eller troode du att dem va katoliker som blivit upprörda

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svensk censurering av Internet, så jävla illa.

Läste denna nyhet: http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1...ousRenderType=6

Och kunde själv konstatera att dom faktiskt stängt ner Sverigedemokraternas hemsida: http://www.sverigedemokraterna.se/

Hörde om det där på radion innan jag stack till träningen.

Det första jag tänkte var, "Det här ska min kompis (en som vill att vi ska rösta på sverigedemokratern) få höra ^^"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sverigedemokraterna är iofs äckliga as, men dom har rätt att publicera lite bilder.

Jo, det har dem säkert.

Men jag tänkte mest på att min kompis hävdar bestämt att Sverigedemokraterna inte är ett dugg nynazistiska, inte ens när de öppet demonstrerade i Linköping, även fast jag fick tyst på honom för några dager, men sedan var han tillbaka med sitt snack.

Jag tänkte att jag kanske kunde få stopp på hans snack för några dagar nu igen ^^

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Väx..

Vad snackar du om? Inlägget svarede ju på det du skrev precis - det är irriterande, men man förstår det, precis som fjortisskrift.

Det är du som borde växa, du och din dryga jävla attityd hela tiden. Du behöver inte svara på detta med 'blow me' eller 'fuck a horse' ellar vad du nu kan tänka dig komma på, jag fick bara lust att säga vad jag tycker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...