Jump to content

Karikatyrerna av profeten Muhammed


The Dude
 Share

Recommended Posts

Ja du säger väl inte "mig gillar glass"? Då betyder det att man inte heller säger "Dem gillar glass". Dem används alldrig i början av en mening.

Det stavas svensklärare oavsett vad du tror.

När använder man Dem då ?

Bara mitt i en mening ?

Men min SvenskAlärare klagar inte när jag skriver SvenskAlärare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 361
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag hörde precis på radion att de flesta svenskar i landet vill också publicera karikatyrerna så att vi också ska vara med i själva grejjen. Så att vi inte ska framstås som fegisar...

Själv tycker jag inte att vi ska göra detta eftersom det finns många invandrare i sverige och jag tror inte vi vill ha brinnande ICA affärer eller brinnande McDonalds :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hörde precis på radion att de flesta svenskar i landet vill också publicera karikatyrerna så att vi också ska vara med i själva grejjen. Så att vi inte ska framstås som fegisar...

Själv tycker jag inte att vi ska göra detta eftersom det finns många invandrare i sverige och jag tror inte vi vill ha brinnande ICA affärer eller brinnande McDonalds :o

Hahaha, jag hållerm ed alla andra. Vi ska inte bara stå som fega. Vi ska hjälpa danmark. Och dem har faktist redan eldat upp en av våra ambassader. Och vad gör Sverige. Ringer och klagar. We need action

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha, jag hållerm ed alla andra. Vi ska inte bara stå som fega. Vi ska hjälpa danmark. Och dem har faktist redan eldat upp en av våra ambassader. Och vad gör Sverige. Ringer och klagar. We need action

Tror inte det finns mycket man kan göra för att hjälpa Danmark.

Om du menar att stödja Danmark genom att publicera bilder av Muhammed i våra tidningar kommer det bara förvärra situationen, inte hjälpa.

Jag tror det lugna sig med tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv tycker jag inte att vi ska göra detta eftersom det finns många invandrare i sverige och jag tror inte vi vill ha brinnande ICA affärer eller brinnande McDonalds  :o

Muslimer, inte invandrare.

Vad gör jag igentligen i sverige, varför invandrade vi från Iran?

Iran , Enligt koranen och den muslimiska tron:

Executions_in_Iran_633479_0.jpg

Varför gör de detta till de här människorna? Därför att de inte vill ha islam i landet.

Jävla rövhuvuden, detta har islam gjort för oss.

Förr innan islamska reveletionen (stavning) så drog de ner faktist ner de här jävla taliban kläderna på kvinnorna, nu MÅSTE de ha på sig annars: döden.

Här är apan till president:

20051030-iran-zionism_633479_1.jpg

Här var kungen innan islam:

Vad får de här jävla mullornha av av tortera alla iranier? Money money money...

Detta gjorde kungen:

Vita Revolutionens resultat blev att feodalismen avskaffades, analfabetismen sjönk från 80% till 30%, livsfarliga sjukdomar utrotades, flera tusen skolor, hundratals sjukhus och tiotals universitet byggdes. Ekonomin blomstrade, kvinnor fick rösträtt och kunde väljas till parlamentet och få chefsjobb. En petrokemisk industri byggdes upp, och landet började producera bland annat bilar, jordbruksmaskiner, små vapen.

Här är ett tal av en mullah:

Vi har tagit in islam i iran.

Vi tog bort den onda shahen.

OCH Innan vi kom fanns det några mobiler här?

WOW MOBILER!!! Ett kort kan kosta till 10.000kr och det är den billigaste formen , ett vanligt simkort man får gratis i sverige. Och efter du har använt det så ska det säljas. Destå mindre du använder kortet för att ringa med destå mer får du.

Fortsätter:

En muslim, Sadeq Khalkhali dödade över tusen iranier

1979 - 1983

Enligt koranen får man inte döda oskulda kvinnor ås de blev våldtagna och sedan mördade. Jävla ...

Redigerad av Anathema
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt koranen får man inte döda oskulda kvinnor ås de blev våldtagna och sedan mördade. Jävla ...

Ehm, fint skrivet allt.

Men här fasntade jag, är det inte så att oskulder inte kan få jobb, eller något sådant? Inte att dom våldtar dom.. Jag vet inte, bara något jag hört i skolan. Du kan ha rätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har läst att Afghanistan var hyfsat ok innan ryssarna kom och krigade

det var lite som i iran innan fanatikerna tog över

i kabul på 60-talet fanns det diskotek och tjejer gick runt i kort kjolar

inte direkt som nu :o

min morbror var för övrigt i afghanistan på 70-talet och blev magsjuk

där efter skrev hans band en låt som hette ändlöst med sprut :o

hum kanske blev lite off topic där :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...