Jump to content

Karikatyrerna av profeten Muhammed


The Dude
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 361
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Har läst att Afghanistan var hyfsat ok innan ryssarna kom och krigade

det var lite som i iran innan fanatikerna tog över

i kabul på 60-talet fanns det diskotek och tjejer gick runt i kort kjolar

inte direkt som nu :o

min morbror var för övrigt i afghanistan på 70-talet och blev magsjuk

där efter skrev hans band en låt som hette ändlöst med sprut :o

hum kanske blev lite off topic där :o

Exakt!

Detta var innan islam, fan iran var en av de modernas länderna och med massor av mode, diskotek osv osv.

Nu är den enda moden en svarta jävla kläder.

pKz: enda sättet att bli av med islam är med islam, de måste döda sig själva.

Eld ska bekämpas med Eld (typ?)

Fyfan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Exakt!

Detta var innan islam, fan iran var en av de modernas länderna och med massor av mode, diskotek osv osv.

Nu är den enda moden en svarta jävla kläder.

pKz: enda sättet att bli av med islam är med islam, de måste döda sig själva.

Eld ska bekämpas med Eld (typ?)

Fyfan.

Mjo, det jag menade. Att dom förstår att dom är idioter som håller på så, eller att jag samlar ihop ilska, åker ner dit och dödar dem alla, skickar iväg tjejerna till bättre länder, och tillslut tar självmord och blir känd! Woho.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, det jag menade. Att dom förstår att dom är idioter som håller på så, eller att jag samlar ihop ilska, åker ner dit och dödar dem alla, skickar iväg tjejerna till bättre länder, och tillslut tar självmord och blir känd! Woho.

De bryr sig ju inte om dig eller mig, utan pengar MONEY!

Behövs inte att skicka de till andra länder om islam inte finns.

Då är det jubel, frid och fröjd och du som landets hjälte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Käre lille Anathema. Inom några år är islamistregimen ur Iran borta. Våran president Mahmoud "Hej jag är en åsna" Ahmadinejad kan kyssa sin presidentpost hej då tack vare herr Buske som troligtvis kommer att starta ett krig med Iran. Och Guess What! De kommer vinna och folket kommer bli fria.

Redigerad av jaeger
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det heter alltid "de flesta". Jag kan inte grammatikens alla regler, jag känner bara när det är rätt eller fel och jag lovar att detskulle varit de, och inte dem.

Nej.

Jag kommer låta som en byråkrat eller nåt sånt, men iaf. Om de/dem flesta är subjekt i meningen (t.ex de/dem flesta är fula) så ska det vara de, =pronomen i subjektsform.

Om man säger han slår de/dem flesta så är det dem, =pronomen i objektsform.

Någon som förstod?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej.

Jag kommer låta som en byråkrat eller nåt sånt, men iaf. Om de/dem flesta är subjekt i meningen (t.ex de/dem flesta är fula) så ska det vara de, =pronomen i subjektsform.

Om man säger han slår de/dem flesta så är det dem, =pronomen i objektsform.

Någon som förstod?

Sant, men i Jacker's fall var det i subjektsform.

EDIT: Dessutom ska det vara "...som om de...".

Redigerad av Xogede
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej.

Jag kommer låta som en byråkrat eller nåt sånt, men iaf. Om de/dem flesta är subjekt i meningen (t.ex de/dem flesta är fula) så ska det vara de, =pronomen i subjektsform.

Om man säger han slår de/dem flesta så är det dem, =pronomen i objektsform.

Någon som förstod?

Fattar inte ett piss, men det ska vara de i den meningen. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Käre lille Anathema. Inom några år är islamistregimen ur Iran borta. Våran president Mahmoud "Hej jag är en åsna" Ahmadinejad kan kyssa sin presidentpost hej då tack vare herr Buske som troligtvis kommer att starta ett krig med Iran. Och Guess What! De kommer vinna och folket kommer bli fria.

Kanske det, och jag hoppas det.

Men Iran är inte bara en kabul eller bara en bagdad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sant, men i Jacker's fall var det i subjektsform.

EDIT: Dessutom ska det vara "...som  om de...".

Jag råkade quota för mycket, det jag klagade på var att han sa att det alltid ska vara det. Men så är det inte.

*edit*

Tweak: Kort sagt, om de flesta är huvudpersonen i meningen (de flesta är fula) så är det de, men om de flesta inte är huvudpersonen (han slår dem flesta) ska det vara dem.

Redigerad av R2D2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag råkade quota för mycket, det jag klagade på var att han sa att det alltid ska vara det. Men så är det inte.

*edit*

Tweak: Kort sagt, om de flesta är huvudpersonen i meningen (de flesta är fula) så är det de, men om de flesta inte är huvudpersonen (han slår dem flesta) ska det vara dem.

Då fattar jag. Men jag tror änå det ska vara de. Men nu är jag basra tjurskallig ^_^^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska alltid USA lägga sig i. Samma sak om mohammedbilderna. Då ska dem också lägga sig i. Kan dem inte ta hand om sina egna problem.

Visst, du har en poäng. Men hade de inte lagt sig i t.ex andra världskriget, hur hade det då sett ut idag?

Jävla tur att Japan bombade Pearl Harbor alltså, annars hade det nog inte lagt sig i, USA alltså.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...