Jazz Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Det här är så jävla dumt bara, håller med Tweak helt och hållet. Löjliga är vad de upprörda stackars muslimerna är, take a fucking chill pill. Så om det hade varit din mamma istället för Mohammed, hade du inte blivit upprörd då? Mohammed är kanske som en mamma för vissa muslimer. Beror på hur hårt man tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Så om det hade varit din mamma istället för Mohammed, hade du inte blivit upprörd då? Mohammed är kanske som en mamma för vissa muslimer. Beror på hur hårt man tror. Visst, upprörd hade jag blivit. Jag skulle dock inte dödshota folk eller vägra käka danskt, det är en sak som är säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Visst, upprörd hade jag blivit. Jag skulle dock inte dödshota folk eller vägra käka danskt, det är en sak som är säker. Sant. Jag tycker att det är konstigt att man drar ut sin ilska på ett helt land och ländre runt om då det var en tidning med kanske 50 anställda som gjorde detta. Det är ofattbard. Inga friska människor som gör på detta vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 (redigerad) Muslimer tror på Muhammed och han var en profet - ja, likaså Johannes Döparen, Jesus Kristus, Moses, Jakob, Ismael, Abraham, Isak, Adam, Noa, Zoroaster, Mani, Báb och Bahá'u'lláh. Så det var självklart inte Muhammed som var den enda och första profeten av Gud. Okej, tack för upplysningen. Tycker det är bra att fler länder står på sig och hjälper Jyllands-Postens. Demokratin ska iaf gå före religionen. The Dude: Vafan måste du märka ord för? Det står ju profeten Muhammed... överallt Redigerad 1 februari, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Och för er som undrar men inte har frågat; jag är inte rasist eller något dylikt. Så säger alla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Så säger alla... Oh, ha-ha vad fyndigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Nej, men du är religiös. Jag kan meddela dig att vi har religionsfrihet i vårt avlånga land. Vi har visserligen uttrycksfrihet också, men det en begränsning: klara förolämpningar mot person/grupp är förbjudet. Jag tycker inte att du är en plåga för samhället för att du är ateist, så var vänlig och håll en lika hög nivå på disskussionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Jag kan meddela dig att vi har religionsfrihet i vårt avlånga land. Vi har visserligen uttrycksfrihet också, men det en begränsning: klara förolämpningar mot person/grupp är förbjudet. Jag tycker inte att du är en plåga för samhället för att du är ateist, så var vänlig och håll en lika hög nivå på disskussionen. Jag kom inte hit för att diskutera, och jag anser inte att religiösa människor är en plåga för samhället, utan snarare en skam för mänskligheten. Religion får mig att koka av ilska till en såpass grad att jag skulle kunna döda en religiös person. Men jag lämnar den här tråden så slipper vi tjafs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Jag kom inte hit för att diskutera, och jag anser inte att religiösa människor är en plåga för samhället, utan snarare en skam för mänskligheten. Religion får mig att koka av ilska till en såpass grad att jag skulle kunna döda en religiös person. Men jag lämnar den här tråden så slipper vi tjafs Haha nej kom igen, våga debattera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Religion får mig att koka av ilska till en såpass grad att jag skulle kunna döda en religiös person. Detta bevisar ju verkligen att du är flertalet steg före gemene kristen. Jag förkastar också allt vad religion heter, liksom jag förkastar dumma klavertramp som detta. Bra att du visar prov på samma idioti som vi har sett från islamisterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Jag skulle gärna se bilden som islamisterna är galen över =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Jag är inte religiös så jag är inte liksom "OMG!!! KAAARIKATYRER!" men jag bryr mig om detta kommer leda till terrorist attentat i danmark som tillexempel spränga öresunds bron eller TIVOLIT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Va? Ja du säger att du aldrig har hört talas om nån annan religion som terroriserar mänskligheten. Då spelar det väl ingen roll vilken tid det var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Jag är inte religiös så jag är inte liksom "OMG!!! KAAARIKATYRER!" men jag bryr mig om detta kommer leda till terrorist attentat i danmark som tillexempel spränga öresunds bron eller TIVOLIT! Då kommer tyvärr danmark hjälpa usa i irak kan jag lova. Sedan kommer säkert norge hänga på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 1 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2006 Ja du säger att du aldrig har hört talas om nån annan religion som terroriserar mänskligheten. Då spelar det väl ingen roll vilken tid det var. Precis som islam, så var det inte religionen som gjorde det, utan de religiösa. Det låter kanske som en frånskyllning, men tänk på att bara en bråkdel av alla krista/muslimer/etc har uppmärksammats. Resten sitter hemma och ser på när patetiska människor använder deras religion som ursäkt för sina missgärningar. Och ber Gud om att detta ska upphöra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Flabb Så farligt är det väl inte..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Nu går muslimerna emot sig själva http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1...8_852__,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Tycker att det är löjligt. Ja, muslimer får inte rita av Mohammed. Men om kristna eller vad dom nu var gör det, varför ska muslimerna bry sig? Dom kan slå alla muslimer som ritar av Mohammed om dom nu måste, men om man inte är muslim och ritar av Mohammed har man inte gjort nåt fel. Tycker också att det är sjukt att man ska hata hela Danmark för det. Det var ju bara en liten tidning, och förmodligen bara 2-3 stycken inblandade i hela artikeln. Hata ett helt land för 0,0000006% av deras befolkning är lite sjukt. Nu är ju Sverige på väg att bli hatade också. Vet inte varför men aja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Asså varför bråkar vissa här på topicen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2006 Tycker att det är löjligt. Ja, muslimer får inte rita av Mohammed. Men om kristna eller vad dom nu var gör det, varför ska muslimerna bry sig? Dom kan slå alla muslimer som ritar av Mohammed om dom nu måste, men om man inte är muslim och ritar av Mohammed har man inte gjort nåt fel. Tycker också att det är sjukt att man ska hata hela Danmark för det. Det var ju bara en liten tidning, och förmodligen bara 2-3 stycken inblandade i hela artikeln. Hata ett helt land för 0,0000006% av deras befolkning är lite sjukt. Nu är ju Sverige på väg att bli hatade också. Vet inte varför men aja. För att vi är västlänningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts