Jump to content

Tråden om saker du alltid velat veta!


saffecool
 Share

Recommended Posts

:ermm:

De bestämmer ju inte när du ska skratta eller ej, alla har ju olika humor.

Men oftast är ju skratten utsatta där det är menat som ett skämt i serien. Alltså där de vill att folk ska skratta. Men självklart, alla skrattar ju inte då.

Kobbe, varför ska vi räkna med alla som har en varning? Bara för man har en varning behöver man ju inte bli inaktiv?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tg7nv0ejw7gv.jpg

Snälla, nog fattade väl t.o.m du att jag var ironisk? :ermm:

Hur skulle man förstå det? Ingenting indikerade på det.

Hur som helst finns det mängder med tester där en grupp människor får se ett komediavsnitt med skratt, och en grupp får se samma avsnitt utan skratt. Det är alltid gruppen med skratt som skrattar mest. Man skrattar mer när någon annan också skrattar, så är det bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill inte uppdatera datorn, och när jag slår av de automatiska uppdateringarna som hela tiden irriterar mig och ploppar upp, får jag istället en varning som säger att de är avstängda, som är minst lika irriterande! Hur blir jag av med varningen? :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vill inte uppdatera datorn, och när jag slår av de automatiska uppdateringarna som hela tiden irriterar mig och ploppar upp, får jag istället en varning som säger att de är avstängda, som är minst lika irriterande! Hur blir jag av med varningen? :ermm:

Brukar det inte finnas en ruta där det stå: Visa inte detta meddelande igen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brukar det inte finnas en ruta där det stå: Visa inte detta meddelande igen?

Bara "klicka här om du vill ändra inställningar", och när jag tryckte där fick jag upp säkerhetscentret. Hursomhelst hittade jag vart man stängde av varaningen i säkerhetscentret. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad kan man köpa för något som ska kosta max 160 eller mindre till sin mamma på hennes födelsedag? :(

En lite dyrare variant av en chokladask? En billig parfym? (Eller vad kostar parfym egentligen?:unsure: ). En fotboll?

NEJ! Jag vet! Gör som min polare, köp en minigris till henne! ^_^

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad kan man köpa för något som ska kosta max 160 eller mindre till sin mamma på hennes födelsedag? :unsure:

En kram.

Nej, men personliga saker brukar fungera. Foto på dig/dina syskon, eller liknande. Annars finns det ju alltid "té-handelspresenter" - Fin choklad, gott kaffe, té, en fin mugg. Smycken? Halsband/armband (Helst som du gjort själv - Billigare, och personligt)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...