Jump to content

Datorhjälptråden


Ace
 Share

Recommended Posts

Och firefox, vad är det och bör man skaffa det nu när man fått ny dator?

FF är en webbläsare som är bättre än Internet Explorer... mycket skönare och använda och så.. massa bra funtioner i det... så det borde du skaffa och använda istället för IE

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Enligt? Dig?

Enligt de flesta som har provat båda. Den är ju som gjort för forumsufning dessutom eftersom man lätt kan lägga alla olästa trådar som tabbar och sen bara läsa/svara på dom en efter en utan att behöva gå fram och tillbaka och riskera att missa vissa osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt de flesta som har provat båda. Den är ju som gjort för forumsufning dessutom eftersom man lätt kan lägga alla olästa trådar som tabbar och sen bara läsa/svara på dom en efter en utan att behöva gå fram och tillbaka och riskera att missa vissa osv.

Okej. Jag har provat båda men föredrar IE.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej. Jag har provat båda men föredrar IE.

Varför? IE har 0 bra special-funktioner.FF: Mm toolbar-bokmärken, mmm tabbar, mmm snygga skins, osv osv osv osv.

Det enda som är jobbigt med FF är att vissa sidor är dåligt anpassade (forumsystemet på gtasajten är en av dom, blir fel med taggarna)

Men utöver det, jämför, mmmm:

post-22-1142877754_thumb.jpg

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför? IE har 0 bra special-funktioner.FF: Mm toolbar-bokmärken, mmm tabbar, mmm snygga skins, osv osv osv osv.

Det enda som är jobbigt med FF är att vissa sidor är dåligt anpassade (forumsystemet på gtasajten är en av dom, blir fel med taggarna)

Men utöver det, jämför, mmmm:

Jag är antagligen van vid IE. Känner heller inget direkt behov av de funktioner FF bjuder på men som IE saknar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför? IE har 0 bra special-funktioner.FF: Mm toolbar-bokmärken, mmm tabbar, mmm snygga skins, osv osv osv osv.

Det enda som är jobbigt med FF är att vissa sidor är dåligt anpassade (forumsystemet på gtasajten är en av dom, blir fel med taggarna)

Men utöver det, jämför, mmmm:

Hur får du den där raden med länkar till olika sidor i FF?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett Geforce 6800 GT som drar mycket ström och nu är det så att jag vill ha igång min dator en längre tid, säg ett dygn i streck.

Så jag undrar om AMD's Cool n Quiet funktion kan hjälpa till att dra ner strömåtgången i datorn märkbart?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur får du den där raden med länkar till olika sidor i FF?

Till att börja med, leta upp den lilla ikonen/bilden till vänster om adressen, (ettan på bilden) sedan klickar du på den, drar ner den till fältet som är markerat med en tvåa på bilden, och vipps!

post-22-1142963983_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...