Jump to content

Datorhjälptråden


Ace
 Share

Recommended Posts

Tänkte börja använda mina högtalare till datorn igen, men det finns ett litet problem. Jag har 6 st strömadaptrar, men vet inte vilken som är till högtalarna. Hur kan man få reda på detta?

Brukar stå bak på högtalarna, DC:9v 700mA typ. Kolla Kolla Kolla =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 6,9k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tänkte ta och spela upp ett album jag lagt in på datorn, men på en del av låtarna kommer denna sida upp... vad menas? fattar inget ;)

Ska jag hämta det och sen funkar det? Eller kommer polisen hem till mig och tar min dator då för att jag lagt in albumet på datorn? Eller vad? :S

post-22-1143297404_thumb.jpg

Redigerad av BroDD
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte ta och spela upp ett album jag lagt in på datorn, men på en del av låtarna kommer denna sida upp... vad menas? fattar inget ;)

Ska jag hämta det och sen funkar det? Eller kommer polisen hem till mig och tar min dator då för att jag lagt in albumet på datorn? Eller vad? :S

Det är bara att hämta licensen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha, kul att veta. Nu har jag fixat problemet! Woho!... nej ärligt. Vad ska jag göra för att fixa norton grejjset? ;)

Off-topic, men: kan inte du byta avatar? Man tror att du är kattälskaren varje gång och börjar skriva ett inlägg som även han skulle förstå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en enhet i datorn som är till för kassetter som rymmer 4GB. Men när jag skjuter in en kassett så går det inte att öppna den som med en diskett eller liknande genom Den här datorn. Någon som vet hur man ska öppna dom?

Du måste nog installera några drivrutiner eller så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag har så ja visar mappar som miniatyrer så blir det ju så man ser några av bilderna som ligger i mapparna.. men hur gör jag för att det inte ska visas bilder så som ja har på den här bilden fast jag fortfarande visar som miniatyrer? går det ens?

post-22-1143305663_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag har så ja visar mappar som miniatyrer så blir det ju så man ser några av bilderna som ligger i mapparna.. men hur gör jag för att det inte ska visas bilder så som ja har på den här bilden fast jag fortfarande visar som miniatyrer? går det ens?

Tror inte att det går.. Aldrig hört talas om det iaf

Azore: Vad heter banden / den grejen där du stoppar in banden? ;)

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...