Jump to content

Möt forumiten 1, Jacker


Tackleberry
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 88
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är Tackleberry som startade "möt forumiten"-grejen så han väljer ut frågorna som han kanske PM:ar till forumiten som nu är Jacker, som svarar och sen skickar tillbaka. eller det är så jag uppfattat det iaf

edig *ARGH* Crice han före

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Folk frågar om vad han har för dator? Varför inte fråga om vad han har för ägodelar, vilken tv, vilken mobiltelefon, och hur man lättast kommer in i huset obemärkt och ljudlöst, och om de har nån extranyckel under dörrmattan eller liknande så har ni allt ni behöver för att råna honom.

Är jag sarkastisk? Hmm, jag vet inte riktigt längre.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Suck, ja jag får väl oxå hjälpa till. Hehe, snacka om att ni har frågor över tusen olika ämnen grabbar! :lol:

* vad är ditt riktiga namn, ålder och boede?

* Va är dina intressen, spel, hobbies fritids aktiviteter!?

* Familj/flickvän/pojkvän?!

* Vad är det pinsamaste du gjort/råkat ut för?

* Vad är det värsta du gjort/råkat ut för?

* Vad gör du? Jobbar/studerar/flummar eller annat?

* Farmtids planer?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jacker!!! min vän

Du är min idol.. du är en såndär... som alla vet vem de är.. PÅ GTASAJTEN!!!!11

omg, hoppas du får vara med i tvn.. Och innan du får de.. får VI veta allt om dig..

JIPPEE!!! :lol:

Jag Quotar mig själv

Hmmm, när du känner att du måste skriva sånna här larviga grejer så klicka på bakåt och gå vidare till en annan tråd!

W0rd

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig varigt nån som sitter och chattar på ett forum hela dagarna och tycker det är sk*t kul.

Men av en slump råkade jag hammna här och fastnade av den trevliga stämningen på forumet. Fanns folk som alltid var schyssta och hjälpte till om man behövde hjälp på spel.

Nu när man har hängt här ett tag har man lärt "känna" varandra lite grann. Då kan det vara ganska kul om man får veta lite mer om en person.

Men visst alla tycker inte att det är intressant. Men det finns ingen som på något sätt tvingar nån att varken läsa eller komentera trådar och inlägg som som inte är intressanta för personen i fråga.

Men så är det ju för alla. Jag läser inte alla trådar för vissa är bara så fjantiga och ointressanta. Men det är inget jag behöver kommentera hela tiden eller försöka sabba.

Strunta i att läsa den här tråden och komentera om du nu inte finner det intressant. Det slutar bara med att folk kommer att bli irriterade på dig om du fortsätter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...