Jump to content

Möt forumiten 1, Jacker


Tackleberry
 Share

Recommended Posts

# 1: Hoopa sen över såna här grejer:

*Intervjun igång igen, nu med så kallade "snabbfrågor":

*Frågorna inriktar sig mer på "GTAsajten" nu.*Nu känns det rätt att börja avsluta intervjun med de sista frågorna...

# 2: Tanken bode väl vara att man ska få en bild av andra medlemmar. En tråd som man lätt kan gå in i och läsa lite om en medlem om man undrar nåt. Då pallar man inte bläddra igenom 2000 sidor där 75% är bara snack om en intrvjuv. Man vill bara hitta personen i fråga snabbt och enkelt. sidan 1, Jacker, sidan 2 crice, 3, Stellhell osv.

# 1: Jag tycker att det är ganska bra/rolig att skriva såhär:

*Intervjun igång igen, nu med så kallade "snabbfrågor":

*Frågorna inriktar sig mer på "GTAsajten" nu.*Nu känns det rätt att börja avsluta intervjun med de sista frågorna...

Men men..det är ju jag...

# 2: Där håller jag med dig! Det är mycket lättare om man gör en sida för varje person, och då på förstasidan skriva vilken person som är på vilken sida!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 88
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tanken bode väl vara att man ska få en bild av andra medlemmar. En tråd som man lätt kan gå in i och läsa lite om en medlem om man undrar nåt. Då pallar man inte bläddra igenom 2000 sidor där 75% är bara snack om en intrvjuv. Man vill bara hitta personen i fråga snabbt och enkelt. sidan 1, Jacker, sidan 2 crice, 3, Stellhell osv.

Det är ju skitlätt att hitta intervjun.

1. Den finns i första posten i "intervjutråden".

2. Den finns att läsa i "informationstråden", bara att trycka på en länk.

Förövrigt var det bra synpunkter. Något kan komma att förändras till nästa intervju.

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju skitlätt att hitta intervjun.

1. Den finns i första posten i "intervjutråden".

2. Den finns att läsa i "informationstråden", bara att trycka på en länk.

Förövrigt var det bra synpunkter. Något kan komma att förändras till nästa intervju.

Det är just detta jag menar!

Det finns för tillfället två trådar: "Möt forumten 1" och "möt forumiten 2" Dvs att det till slut kommer att bli en tråd som heter "möt forumiten 6539"

Det kommer alltså att finnas TUSENTALS med trådar. En tråd för varje forumit.

Och klickar jag länken i informations tråden så kommer jag INTE till intervjuvn, jag kommer till en tråd med en massa frågor. Och nånstans när jag bläddrat ett tag så hittar jag det jag letar efter. Intervjuvn.

Sammla alla intervjuverna i en låst, klistrad tråd. Ha en tråd i det allmänna forumet där man kan diskutera de olika intervjuverna...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är just detta jag menar!

Det finns för tillfället två trådar: "Möt forumten 1" och "möt forumiten 2" Dvs att det till slut kommer att bli en tråd som heter "möt forumiten 6539"

Det kommer alltså att finnas TUSENTALS med trådar. En tråd för varje forumit.

Och klickar jag länken i informations tråden så kommer jag INTE till intervjuvn, jag kommer till en tråd med en massa frågor. Och nånstans när jag bläddrat ett tag så hittar jag det jag letar efter. Intervjuvn.

Sammla alla intervjuverna i en låst, klistrad tråd. Ha en tråd i det allmänna forumet där man kan diskutera de olika intervjuverna...

Ursäkta men jag förstår inte det jobbiga. Man behöver aldrig leta. Det räcker att gå in i den klistrade tråden och klicka sig till intervjun man vill se. Klickar man på länken kommer man direkt till intervjun, jag förstår inte varför du skriver "INTE". Man kommer direkt till den postade intervjun, man behöver inte leta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, men man möts inte av bara en ren snygg sida med bara intervjuver med medlemmar utan av intervjuver och inlägg i en stor röra. Men det är bara vad jag känner. Ingen annan som tycker som jag, att intervjuverna bör vara det ända som finns i en tråd?!

Annars får jag rätta mig efter beslutet att ha det så här. Lite rörigt bara...

Tack. hör av dig om jag behövdes...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, men man möts inte av bara en ren snygg sida med bara intervjuver med medlemmar utan av intervjuver och inlägg i en stor röra. Men det är bara vad jag känner. Ingen annan som tycker som jag, att intervjuverna bör vara det ända som finns i en tråd?!

Annars får jag rätta mig efter beslutet att ha det så här. Lite rörigt bara...

Tack. hör av dig om jag behövdes...

Håller med dig där faktiskt..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, men man möts inte av bara en ren snygg sida med bara intervjuver med medlemmar utan av intervjuver och inlägg i en stor röra. Men det är bara vad jag känner. Ingen annan som tycker som jag, att intervjuverna bör vara det ända som finns i en tråd?!

Annars får jag rätta mig efter beslutet att ha det så här. Lite rörigt bara...

Tack. hör av dig om jag behövdes...

Mmmm... Men kan du förklara hur upplägget bör vara. Alltså hur många trådar som behövs och så vidare. Fast allt detta i "informationstråden" eller via PM i fortsättningen.

Dessutom undrar jag en sak, blir det inte rörigare med att ha alla intervjuer i en tråd? Det samma gäller den tråden där man får ställa frågor, det blir oerhört jobbigt att leta upp alla frågor till varje intervju. Jag står fast vid att det upplägget vi har nu är bäst, men jag skulle kunna göra allt lite snyggare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.

Jag tycker det är helt okej faktist.

Men skulle inte vara fel om man satte i Vardagssnack istället, med Vice.s ide om att ha låsta, men inte alla i en tråd.

Vardagssnack byts ut till "Möt forumiten"

och sen är Informations tråden en klistrad tråd.

[Klister] Information...

--------------

*Topics

Möt forumiten 1 - Jacker

Möt forumiten 2 - Crice

Möt forumiten 3 - Stellhell

och så vidare.

Så dom inte blandas i Allmänt snacket, men ändå finns nära till hands.

Edit: Ber om ursäkt, såg inte att jag var kvar i den här tråden, trodde jag var i informationstråden ^_^

Redigerad av Wu Zi Mu
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

TackleBerry!

Jag tycker att det hela var en jäkla bra idé! ^_^

Kul att läsa om lite medlemar och få reda på sånt man förmodligen inte fått veta annars.. ;)

Det kanske är kul för sånna som inte skriver så ofta att få en liten stund "i rampljuset" :P

Sen tycker jag att du ska ha kvar "*Intervjun igång igen, nu med så kallade "snabbfrågor":" för det ger en trevligare, mer 'avslappnad' läsning. ;)

Du ska ha en eloge för alla projekt du för som håller glädjen uppe!

Tack!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...