Jump to content

Tråkiga nätter?


BroDD
 Share

Recommended Posts

  • 6 months later...

Najs! Spelade typ 2h och sedan var jag tvungen att gå, var 4:e störst på servern. Donerade allt till en liten som hette Sverige (w00t).

Det är märkligt att ett så simpelt spel kan vara så kul och beroendeframkallande, jag satt och spelade i flera timmar i helgen. Om ni har nåt viktigt som ni borde göra ska ni inte börja spela det här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är märkligt att ett så simpelt spel kan vara så kul och beroendeframkallande, jag satt och spelade i flera timmar i helgen. Om ni har nåt viktigt som ni borde göra ska ni inte börja spela det här.

Jag kan inte göra något annat än att åka runt, händer inget när jag trycker på varken q eller space. Vad är det jag missar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan inte göra något annat än att åka runt, händer inget när jag trycker på varken q eller space. Vad är det jag missar?

Om du äter småplupparna eller motståndare så växer du. Du kan sedan använda space för att dela på dig (skjuta iväg en del och äta upp mindre motståndare). Q gör bara något närman är liten och har delat sig. w är inte så användbar (förutom att skjuta på de gröna sakerna, typ)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sjukt kul spel! Jag har blivit 6:e största på servern än så länge, sedan hamnade jag i kläm mellan två av de största på servern. :(

Jag prövade det där med att få en bild och döpte mig till "Sweden". Stötte på en liten boll som kallade sig "immigration :D" som hela tiden höll sig runt mig, haha! :D

LZfmmuQ_1264752_0.png

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du äter småplupparna eller motståndare så växer du. Du kan sedan använda space för att dela på dig (skjuta iväg en del och äta upp mindre motståndare). Q gör bara något närman är liten och har delat sig. w är inte så användbar (förutom att skjuta på de gröna sakerna, typ)

Om man skjuter på de gröna sakerna (dvs virusen) delar de sig och skjuter iväg ett nytt virus. Om man är skicklig kan man på så vis skjuta in ett virus i stora motståndare så att de spricker.

--

Tycker inte spelet är lika kul just nu, för folk har börjat bilda team och samarbeta och det förstör ju idén med det hela. Hoppas utvecklarna fixar det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag njöt av en förstaplats på EU-servern i ett par minuter efter en server-reset. Jag kände mig mäkta stolt.

Det gjorde jag med! Jag var etta ett tag, sedan sjönk jag ner till trea och sedan kraschade skiten. Hette Ayy lmao, var du i det gamet?

Om man skjuter på de gröna sakerna (dvs virusen) delar de sig och skjuter iväg ett nytt virus. Om man är skicklig kan man på så vis skjuta in ett virus i stora motståndare så att de spricker.

Ah, så det var det som en jävel gjorde på mig när jag var störst...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det gjorde jag med! Jag var etta ett tag, sedan sjönk jag ner till trea och sedan kraschade skiten. Hette Ayy lmao, var du i det gamet?

Namnet låter bekant, så det är mycket möjligt. Jag byter nästan alltid till ett nytt nick varje gång jag får starta om, fast försöker hålla ett tema. Såg du någon RaketRolf, LaserLennart, SuperSven, eller KamikazeKent så kan det mycket väl ha varit jag.

  • Gilla 2
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Namnet låter bekant, så det är mycket möjligt. Jag byter nästan alltid till ett nytt nick varje gång jag får starta om, fast försöker hålla ett tema. Såg du någon RaketRolf, LaserLennart, SuperSven, eller KamikazeKent så kan det mycket väl ha varit jag.

Det gjorde jag nog inte tyvärr. Mitt namn är rätt vanligt använt. Kört det för man får ett fint alien-nylle.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är störst på servern just nu! 8,2k. Heter ayy lmao

Edit: Död!

Det är inte så kul att vara störst egentligen. Man är långsam och ingen vill fajtas. Tills man splittar på sig lite, då ska alla dit och ha! mad_1189334_0.gif

Edit: lite senare körde jag som "Moon". Hittade den här killen som jag förföljde och feedade...

qOJCU5G_1264775_1.png

Redigerad av Siana
  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...

Vad fan, jag kan inte mitt lösen och fylletråden ligger i privata delar. Så jag får posta här trots att det inte är rätt. Det stämmer ju ändå lite eftersom jag har tråkigt. 

 

Igår var jag på en stadig tia och hade sjukt härligt, idag är jag svinpackad och har festat med en massa åbyfolk som min tjej och min polares tjej växte upp med. Har haft sjukt kul ikväll, träffat jävla massa trevliga människor. Jag kände mig välkomnad och direkt som en i gänget. Men frågan är om jag inte föredrar att drifta runt som en tia ändå alltså. 

  • Gilla 1
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...

Jag spelade Cookie Clicker för några år sedan när det hade länkats i den här tråden. Slutade när jag ansåg att jag hade "varvat" det, och det tog inte så lång tid med de gamla versionerna. I mars i år satte min polare igång en ny omgång på min dator utan att jag visste om det. Sedan dess har jag varit slav under det där jävla kakklickandet.  Nu har jag äntligen "varvat" det sånär som på två achievements, vilka skulle ta seriöst ett års spelande till (att skapa 400 cursors och att återställa spelet med en bakad octillion). Så nu är jag äntligen fri igen... Men det ryktas om att det ska släppas en ny version snart...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

19_84_423_0_0_84_1_85_176_1181.png

Det var rätt kul att veta. Jag hade förmodligen varit snabbare om jag fick titta på tangenterna, vilket man inte kan nu. Jag antar att ni kommer sitta hela natten :P

http://10fastfingers.com/typing-test/swedish

http://10fastfingers.com/speedtests/generate_screenshot_result/19_68_366_0_0_69_4_78.01_247_1123

Teach me, master. Kappa

Tillägg: Fett äkta med 69 dock, det får ni erkänna

Redigerad av dibel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...