Jump to content

Tråkiga nätter?


BroDD
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Riktigt bra! Men satans svårt. Det handlar om ren och skär tur i slutändan, va?

Här vill du verkligen att jag ska svara ja va?

Err, jo. Det känns som det krävs en del tur att klara att nå 2048, det går lätt att planera sig fram i början. Men när man fått sin första 512 är det rätt rörigt på spelbrädet!

Men skit i det där spelet. För nu, mina kära sajtare. Ska vi bygga städer!

Ja, det är ännu ett idle game. Ha det så skoj!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här vill du verkligen att jag ska svara ja va?

Err, jo. Det känns som det krävs en del tur att klara att nå 2048, det går lätt att planera sig fram i början. Men när man fått sin första 512 är det rätt rörigt på spelbrädet!

Har spelat mer idag (lite för mycket) och inser själv att den frågan inte är helt lätt att svara på! :rolleyes:

Har inte nått 1024 än. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jäävlar! Hur lång tid tog det? Läste på Reddit att någon hade lagt 5½ timma på ett bräde!

Här har du ett nytt spel:

http://doge2048.com/

Jag vet faktiskt inte, men långt ifrån 5½ timme. Det kändes inte ens som en timme, men man vet aldrig, tiden går ju så fort när man har skoj. :D

Haha, har faktiskt spelat doge2048, men det var direkt efter jag klarat 2048 så jag var lite omotiverad och slutade när jag kom till Derp-Doge. Vet inte om det var näst-sista biten eller om det var fler kvar efter det, men den kändes hög åtminstone.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jäävlar! Hur lång tid tog det? Läste på Reddit att någon hade lagt 5½ timma på ett bräde!

Så lång tid tar det inte om man spelar smart, min kollega klarade en runda på kanske 20-30 minuter. När man väl fått in strategin går det ganska snabbt men man ska ändå ha lite tur och inte göra några tabbar vilket blir viktigare ju längre in i spelet man kommer. Själv orkade jag aldrig försöka längre än 1024-brickan, blev opepp på spelet efter min kollega klarade det före mig crying_1182855_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och min kollega har blivit rätt bra på att få ihop 2048 nu, så nya målet är att trycka play more när man vinner och försöka få 4096!

Jag har med försökt, men det känns som jag aldrig ens kommit nära. :P

Har fortfarande rätt rörigt när jag når 2048, så det är svårt att få någon struktur på brädet vid den tidpunkten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har med försökt, men det känns som jag aldrig ens kommit nära. tongue_1181744_0.gif

Har fortfarande rätt rörigt när jag når 2048, så det är svårt att få någon struktur på brädet vid den tidpunkten.

Mm, just nu tävlar vi i högsta totala highscore istället. Han leder för tillfället med ~28 000.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...