Jump to content

Musiktips


jaeger
 Share

Recommended Posts

Haha, hoppades att den inte skulle komma, är ruskigt dålig på låtnamn när det gället Beatles! Men bland favoriterna hör A Day in the Life, Strawberry Fields, och jag jag kan inte inte älska hur pass rebellisk 'Revolution' är. Kolla bara de provocerande gungandet, och den extremt distade gitarren! Jättebra låt.

Funderade ut mina tre favoritlåtar när du hade ställt frågan till tobbe och kom fram till exakt de där tre, vad är oddsen?

Tipset här under skulle ha mergats, fan då.

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funderade ut mina tre favoritlåtar när du hade ställt frågan till tobbe och kom fram till exakt de där tre, vad är oddsen?

Åh, vad kul (:

Kan passa på att tipsa om New York-bandet The Pains of Being Pure at Heart vars självbetitlade album är ett av de allra bästa, om inte det bästa, 2009. Sjukt bra drömsk indierock, släpptes till Roskilde nu i dagarna också.

Oj, lyssnar nu - låter väldigt sjysst, får grava Stone Roses/Belle & Sebastian-vibbar. Sånt gillas, tack!

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan passa på att tipsa om New York-bandet The Pains of Being Pure at Heart vars självbetitlade album är ett av de allra bästa, om inte det bästa, 2009. Sjukt bra drömsk indierock, släpptes till Roskilde nu i dagarna också.

och Emmabodafestivalen släppte dessa också, fy tusan vad jag ska till emmaboda <3

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...