Jump to content

Musiktips


jaeger
 Share

Recommended Posts

Alltså, Papa Roachs' nya album är helt insane! Jag har aldrig riktigt varit ett fan av dem, måste väl medge att jag lyssnade sönder Last Resort för ett par år sen.

På deras nya album Metamorphosis så märkts det att de har mognat till sig litegrann, eller så är det bara något slags önsketänkande jag har. Hur som helst så kan jag säga att detta albumet gör att jag kommer öppna ögonen för Papa Roach. Glöm "Last Resort-eran", säg hej till de nya låtarna på Metamorphosis!

Tips:

Papa Roach - Change Or Die

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Jim Jones Revue - Rock'n'Roll Psychosis

Fucking shit, det här är bra, riktigt skön engelsk skitig garage-punkrock med tydliga influenser från 50-tals rocken, tillsammans med The Eighties Matchbox B-Line Disaster så är det här ett av dom bättre band inom genren som kommit fram.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Magic Numbers - I See You, You See Me

Är inte världens Magic Numbers-fan men den här låten är verkligen obeskrivligt vacker. Den är allra vackrast om man bortser från att de som sjunger är syskon (tror jag, har inte koll på vem av tjejerna som sjunger edit: yes de är inte syskon!).

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...