Jump to content

Flickvännerna


Gäst
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 125
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 3 months later...
Här är en karta på var helena bor och var hon gillar äta'

Okej det är inte värdens bästa karta men:

Svart prick: Där bor Helena

Röd cirkel: Där gillar hon äta

Fixa en egen karta på de dina va bättre men där har du det du behöver iallefall tack för mig :D

Ps. Denise första tjejen äter typ var som helst alla snabbmats ställen funkar lika bra som pubben bra för dig att veta kanse ^_^ ds.

Öh, Helena bor ju fan i Blueberry, på det där taket vid ammunation. Där står hon och skjuter, och vad jag vet så ligger Blueberry i LS, och du har märkt ut henne i SF? Får ej ihop det. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 months later...
  • 4 months later...

Behöver hjälp me en flickvänn.. hon som man får när man får gimpsuiten.. när man ska tjata på henne att

man ska ha kortet.. jag bjöd ut henne sen skulle ja åka tillbaka me henne, men de finns ingen "röd markering" utanför hennes hus.. och man kan inte åka nån annanstans heller me henne, är det en bugg? eller ska man göra

något annat?..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Behöver hjälp me en flickvänn.. hon som man får när man får gimpsuiten.. när man ska tjata på henne att

man ska ha kortet.. jag bjöd ut henne sen skulle ja åka tillbaka me henne, men de finns ingen "röd markering" utanför hennes hus.. och man kan inte åka nån annanstans heller me henne, är det en bugg? eller ska man göra

något annat?..

Läs i första posten. :)

Du kan bara plocka upp Millie mellan klockan 02:00-10:00 och 14:00-18:00

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läs i första posten. :mellow:

Du kan bara plocka upp Millie mellan klockan 02:00-10:00 och 14:00-18:00

:P

kanske jag som har förklarat dåligt då.. en annan som också

missförstod mig, men jag har plockat upp henne och har ätit middag, sen ska jag lämna

av henne vid hennes hus, men det finns ingen röd markering, alltså jag ska lämna av henne, inte plocka upp henne :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kanske jag som har förklarat dåligt då.. en annan som också

missförstod mig, men jag har plockat upp henne och har ätit middag, sen ska jag lämna

av henne vid hennes hus, men det finns ingen röd markering, alltså jag ska lämna av henne, inte plocka upp henne :)

Jahaa. Det var ju.. lite skumt. Har du testat att gå runt i det området där ringen normalt ska vara? Det kasnke funkar ändå, bara att det röda inte syns?

Annars vet jag inte. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Hon är väldigt sällan hemma. Knappa in fusket för snabbare tid och vänta utanför hennes hus, och sedan stoppa tiden igen när hon är hemma och spela vidare. :)

om ni är smarta.. och har tid, t.ex om ni kollar på tv eller något liknande.. så ställ CJ utanför hennes dörr

så ser ni sen när den rödagrejejn kommer upp, och så kollar ni på klockan då vet ni.

sen kan ni gå till safehouse och spara fram till dess tid.. sen gå tid.

Redigerad av Jaffao
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...