Jump to content

Flickvännerna


Gäst
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Inlägg 125
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Millie Perkins är aldrig hemma när jag är vid henne...har testat alla tider och varit där ett helt dygn utan att hon kommer hem...mitt sex appeal är halva och jag vet inte om detta beror på det..osåfall hur får jag högre sex appeal. någon som vet en exakt tid eller dag som hon är hemma för jag kommer inte längre med key to her heart uppdraget pga av henne....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Millie Perkins är aldrig hemma när jag är vid henne...har testat alla tider och varit där ett helt dygn utan att hon kommer hem...mitt sex appeal är halva och jag vet inte om detta beror på det..osåfall hur får jag högre sex appeal. någon som vet en exakt tid eller dag som hon är hemma för jag kommer inte längre med key to her heart uppdraget pga av henne....

Det funkar bara en del dagar...Ett tips är att döda henne på första dejten

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Hur ser man fall en flickvän är död?(jag är ej säker fall hon lever för hon har försvunnit.)

Står det nåt speciellt eller är allt som vanligt bara att hon inte dyker upp?

Tja, det finns 2 sätt vad jag vet att se det på!

Det första är: om du tex har slagit eller skjutit henne så mycket att hon ligger blödande, stilla på marken, ja då kan du anta att hon är död!

Det andra sättet är följande:

Det är markerat med ett hjärta där din flickvän bor! Om det är borta så är hon antingen död eller så har hon dumpat dig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
Nu har jag varit och handlat nya kläder (:!!!:) , men om jag är på "The Strip" Så har jag fullt på Sex Appeal men om jag går in på "Pirates in mens pants" området så får jag typ bara 30-40%

nån som vet varförd det är så?? :rolleyes:

Du är på ett homo hotell

(Dom sa det i en reklam i GTA SA)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Behöver hjälp med en liten grej.. det är så att jag har typ 0% i progress med Michelle, så jag tänkte att jag skulle fixa till dom siffrorna lite.... Men så fort jag går till henne så dumpar hon mig.. hur kan jag göra så att hon vill fortsätta gå ut med mig

Och den undrade jag en sak till... hur blir man så smal som man var från början?

Redigerad av bogart
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...