Jump to content

Flickvännerna


Gäst
 Share

Recommended Posts

VAFAN!!! ..i helvete.. :):)

Sitter och väntar på Millie i ungefär 4 dagar,hon kommer hem.

Då ska jag ge henne blommorna,jag hittade på macken :ph34r:

Men istället för att ge henne blommorna så drämmer CJ ett slag med blommorna på henne..hon spriner iväg och det står att "the date is over" ^_^

faan! :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 125
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

VAFAN!!! ..i helvete.. :):)

Sitter och väntar på Millie i ungefär 4 dagar,hon kommer hem.

Då ska jag ge henne blommorna,jag hittade på macken ^_^

Men istället för att ge henne blommorna så drämmer CJ ett slag med blommorna på henne..hon spriner iväg och det står att "the date is over" :o

faan! :)

Konstigt!? Att drämma blommorna i huvudet på henne är det minsta jag hade gjort, om det var jag som hade stått och väntade på min tjej i 4 dagar!!! :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Konstigt!? Att drämma blommorna i huvudet på henne är det minsta jag hade gjort, om det var jag som hade stått och väntade på min tjej i 4 dagar!!! :)

hahaha. så sant som sagt.

men varför jobbar ni er med att ta ut Millie på dejt? Byr om till Gimpkläderna och åk dit... då behöver ni inte åka nånstans.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Öhh va? Vad spelar det för roll om det blir dubbelpost? Dör någon du känner nu? Orka gnälla för att någon dubbelpostar.

Ja. Säkert 0,000001kb av serverns hårddisk tas upp för ett onödigt inlägg och för att du vill trissa på din postcount

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 8 months later...
Just nu har jag Denise, Millie och Barbra som flickvänner, jag har dejtat Millie och Barbra runt 4 gånger, men nästa gång händer det inget när jag kommer dit den tiden man ska. Någon som vet.

Jag har börjat spela SA igen och jag satt i över ett dygn (spelets tid) och vänta på Barbra men hon kommer aldrig ut. Vad är det för fel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har börjat spela SA igen och jag satt i över ett dygn (spelets tid) och vänta på Barbra men hon kommer aldrig ut. Vad är det för fel?

Är ju så för alla typ, testa att åka runt lite i några timmar och komma tillbaka senare. Sen måste du väl vara där någon rätt dag har jag för mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...