Jump to content

LOST


Elander
 Share

Recommended Posts

Så vilka är era favoritkaraktärer nu då?

Mina är :

Sawyer för att han är så jävla cool på något sätt, och han är väldigt rolig, det är så bäst när Kate frågar honom "Where did you get that gun?" så svarar Sawyer typ "I took it from the agent, thougth it migth come at handy, and guess what? I JUST SHOT A BEAR!"

Locke är också en av favoriterna för att han också är cool men mystisk på något sätt, man tyckte så synd om honom i hans flashback :rolleyes:

Dom tråkigaste i serien är nog Sun och Jin (Koreanerna/kineserna)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, har avsnitt 20 redan släppts ? :rolleyes:

EDIT: 4 8 15 16 23 42 Är dom "mystiska" siffrorna i Lost

dom här siffrorna är koordinater över en plats i nigeria.

latitud 4,8151

longitud 6,2342

Ja, hon (min syter) nämnde nåt om det också och

att den där plåtsaken är som nåt maskhål mot nån ö, jag fattade inte det riktigt...)
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har sett avsnitt 20 nu, jävligt bra och känsligt.

Spoiler :

Måste säga att man nästan inte kunde hålla tillbaka tårana i slutet, när Boone dog och när Shannon stog och grät, det var nånting konstigt med avsnittet, samtidgt som alla är ledsna för att Boone är död så är alla glada för att bebisen fötts. Sen tycker jag Locke är mystisk som fan nu, varför stack han bara? Han skulle stått för vad han hade gjort, att han bett Boone gå in i planet som sedan krashade.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Avsnitt 20: Sorgligt, slött, för lite Locke, för mycket Jack. Bra sammafattning! :D

Nu måste man vänta ända tills Maj för nästa avsnitt. :'(

Fast det kommer en "One hour special" den 27 April iof.

Ahh...Maj. Det får mig genast att tänka på "Family Guy" och "American Dad" som har säsongspremiärer den 1:a Maj :wub:

Vet inte riktigt varför jag skriver det här... :ph34r:

Finns det subs till del 20 än?

Svar: Ja!

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Kurby

Jag har sett avsnitt 18 nu :ph34r:

Ska ladda hem 19 och 20 och titta på dem till helgen men hur lång tid tar det innan det släpps ett nytt avsnitt?

Inte på TV4 utan på internet :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska ladda hem 19 och 20 och titta på dem till helgen men hur lång tid tar det innan det släpps ett nytt avsnitt?

Dagen efter att det sänts i USA.

Ähmm, det är olagligt att snacka warez hära.
§1.1 - All uppmaning, hjälp eller förfrågan om "Warez" är absolut förbjudet på forumet!

Ingen uppmaning, ingen hjälp och ingen förfrågan. Bara ett konstaterande.

Edit: Men för att vara på dne säkra sidan, nämn inte att ni laddar ner eller att ni ska ladda ner några avsnitt. Väldigt inkonsekvent hanterande av varningar inom den här området, så försök hålla er därifrån. Over and out.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Kurby

Lost är iallafall jävligt spännande!

Spoiler: Jag undrar vad den stora metallbunkern som Locke och Boone har hittat är för något, till och med det "förbannade" numret stod ju på den, ska bli spännande att titta på avsnitt 19, 20 till helgen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...