Jump to content

LOST


Elander
 Share

Recommended Posts

Jävlar vad bra det är!!

En sak jag inte förstår riktigt? Om detta gått på TV förut, finns det flera säsonger och hur många säsonger finns det totalt isåfall? Och hur många avsnitt finns det i varje säsong?

Vad är det som visas nu? Är det (om det finns flera säsonger) först första säsongen och sedan andra i rad?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävlar vad bra det är!!

En sak jag inte förstår riktigt? Om detta gått på TV förut, finns det flera säsonger och hur många säsonger finns det totalt isåfall? Och hur många avsnitt finns det i varje säsong?

Vad är det som visas nu? Är det (om det finns flera säsonger) först första säsongen och sedan andra i rad?

Lost har aldrig visatas på svensk TV förut. Men jag vet inte om det har visats utomlands förut

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak jag inte förstår riktigt? Om detta gått på TV förut, finns det flera säsonger och hur många säsonger finns det totalt isåfall? Och hur många avsnitt finns det i varje säsong?

Vad är det som visas nu? Är det (om det finns flera säsonger) först första säsongen och sedan andra i rad?

Lost sändes för första gången någonsin i September 2004 på TV-kanalen ABC (Som ägs av Disney?) i USA (Sändes för första gången i Sverige för några veckor sedan). Hittils har det kommit ut 16 avsnitt i USA. Det sjuttonde sänds ikväll. Den första säsongen kommer innehålla 24 avsnitt. I säsong två antar jag att dom kommer gå ner på det normala avsnittsantalet 22 (Säsong två kommer dock inte förns hösten 2005).

--------------------------------

Det var väl det Lock centrerade avsnittet som sändes idag? Har för mig att det var ett av mina favoriter. Locks bakgrund är intressant och faktumet att han kan göra något på ön som han inte kunde förut spär på spänningen väldigt mycket!

btw: Ni får reda på vem kostymen är i nästa avsnitt (Jack centrerat).

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lost sändes för första gången någonsin i September 2004 på TV-kanalen ABC (Som ägs av Disney?) i USA (Sändes för första gången i Sverige för några veckor sedan). Hittils har det kommit ut 16 avsnitt i USA. Det sjuttonde sänds ikväll. Den första säsongen kommer innehålla 24 avsnitt. I säsong två antar jag att dom kommer gå ner på det normala avsnittsantalet 22 (Säsong två kommer dock inte förns hösten 2005).

--------------------------------

Det var väl det Lock centrerade avsnittet som sändes idag? Har för mig att det var ett av mina favoriter. Locks bakgrund är intressant och faktumet att han kan göra något på ön som han inte kunde förut spär på spänningen väldigt mycket!

btw: Ni får reda på vem kostymen är i nästa avsnitt (Jack centrerat).

Så det jag tittar på nu är säsong 1 med avsnitt upp till 24?

Sedan kommer det komma en andra säsong?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska snart se (om en timma typ) se avsnitt 17...

Handlar om Jin. INte för att jag gillar Jin men det ska bli spännande att se. Nu kanske man får reda på varför

han kom hem med blodiga händer när avsnittet handlade om Sun eller vad hon heter

Om man kollar på http://www.imdb.cin så bredvid Charlie står det 2004-? kommer han försvinna ur serien mån tro?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man har inte fått sett va de där "monstret" e va? eller va de nu e.. aldrig sett de iaf.. men inte sett alla avsnitt...

fattar inte riktigt allt heller.. varför e dom på ön? ;) jo, förstog att dom krascha... men varför krascha dom? vart skulle dom? vart e dom nu? bla bla.. kan nån förklara va de handlar om? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...