Jump to content

LOST


Elander
 Share

Recommended Posts

Äntligen har man då sett det hett efterlängtade Hurley avsnittet (1x18). Det var nog ett av dom bättre avsnitten hittils. Det var ett ganska stort story-arc avsnitt också, med hela nummerologi grejen.

Spoilers:

Lottonumren är 4 8 15 16 23 42. Det boldade är flyplanets nummer. Sen fannas ju numren på järnluckan där ute i djungeln. Mystiskt.

Trivia: Det nämns att Hurley äger "a box company". Kan det måhända vara samma företag där Locke arbetade? ^_^ Självklart är det det!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej NEJ! Det är inte sant! Enligt TVTome kommer nästa avsnitt 13:e April!!! NEEEJ!

Och titeln på avsnittet är (nu vet inte jag om detta klassas som en spoiler men jag skriver det i vitt) Deux Ex Machina (=god from the machines, då kanske man får reda på vad som vandrar runt i jungeln ju!!! Det gör ju allt MYCKET värre! FAN!)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej NEJ! Det är inte sant! Enligt TVTome kommer nästa avsnitt 13:e April!!! NEEEJ!

Och titeln på avsnittet är (nu vet inte jag om detta klassas som en spoiler men jag skriver det i vitt) Deux Ex Machina (=god from the machines, då kanske man får reda på vad som vandrar runt i jungeln ju!!! Det gör ju allt MYCKET värre! FAN!)

NEEEJ!!! de får inte va sant :'( e du säker på att de e sant?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...