Jump to content

LOST


Elander
 Share

Recommended Posts

Vad hände i förra veckans avsnitt? Missa det! :P

Sayid togs till fånga av nån brud (den franska som har skickat ut meddelandet som spelats i 12(?) år...) och så byggde Hurley en golfbana... Sen i slutet så såg man Sayid gå i jungeln så hörde han viskande röster...

Kort sagt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spoliers all the way, läs inte om du följer TV4 programmen..

Nu börjar det bli riktigt konstigt, jag har sett alla avsnitt och är precis i början på avsnitt 19, och nu vet man ju det här med siffrorna överallt. Men det konstiga är att i leksakaffären frågar en tant Locke vart nått ligger, så säger han mellan "8 and 15", precis som nummrerna är. Riktigt jävla creepy. Sen en annan grej är att varje gång isbjörnen har kommit, har Walt läst i en serietidning med en isbjörn i.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min bror har rotat lite i buskarna och funnit alla amerikanska avsnitt, så nu håller jag på att kolla på episod 15.

Spoiler : Jag undrar vad Ethan har gjort med Claire så att hon är helt borta, hon minns ju ingenting? Ethan är läskig.

Jag tror du och min bror har rotat i samma buske :wacko:;)

Jag har sett de fem första avsnitten. Dem såg jag när jag hade vattenkoppar <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spoliers all the way, läs inte om du följer TV4 programmen..

Detta hör till Weeners "qoute" LÄS INTE OM DU FÖLJER SERIEN PÅ TV4.

Ja, och när det är ett avsnitt som handlar om Michael och Walt eller bara Michael kanske så läser Walt i en bok om fåglar och så läser han om en speciell fågel och vad flyger in i rutan? Just det, fågeln han läste om...
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag älskar Lost, det finns så många sammanträffanden med allting.

Ta detta som exempel, jag har kollat runt på några forum och funnit detta (Obs Spoiler Varning över denna texten för er som följer tv4 avsnitten)

"Monstret" som vandrar runt i skogen och välter träd låter ganska "Maskiniskt" enligt mig och många andra, och i första avsnittet så hör (och ser) dom odjuret, och då säger Rose att det hon känner igen dess läte väldigt bra varpå hon säger att hon bor i Bronx.

Och i avsnitt 19 när Boone i inne i planet finns en låda (Se bild) som är från ett maskineri i Bronx. Tillfällighet? Tror inte det.

Läste även i en intervjue med någon av producenten av Lost och där sa han att man att typ allt som visades var meningen att visats, tex om dom filmar över ett papper eller något och han sa även att man skulle kolla extra noga på papper, tvskärmar och sånt, :rolleyes:

239ob_408396_0.gif

Lådan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är kanske hennes son! :rolleyes:

Spoiler:

Jävlarns helvete att jag råkade se någon skriva att det slutade med att dem kom iväg med båt i slutet av Lost, jävlarns helvete!!!!

Lita inte på vad som skrivs, kom ihåg att saker du läser på forum är oftast inte bekräftade eller sanna...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...