Jump to content

LOST


Elander
 Share

Recommended Posts

Lost: The Journey var ganska bra om det var något man hade glömt. Annars var det bara en långsam genomgång av vad som hade hänt. Det bästa var trailern för nästa avsnitt som kom i slutet (som man iof kan se på ABC hemsida också). Det verkar bli ruskigt spännande, sänds på Onsdag i USA.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och betyder detta att dom inte kommer iväg från ön? :):P:wub:

Det är inte säkert, Säsong 2 kan lika gärna handla om ett helt annat gäng människor som kanske blir utsatta för en båtförlisning istället för en flygplanskrasch? Eller nått sånt ^_^

Förövrigt såg jag avsnitt 12, 13 samt 14 idag. Har missat de när de gått på TV tidigare... Avsnitt 14 visas iofs på Onsdag... :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*SPOILER* Regissören gjorde en tabbe med att Locke knappt kunde gå i förra avsnittet men i avsnitt 21 kunde han gå som inget har hänt.*END OF SPOILER*

SPOILERS:

Det var absolut ingen tabbe. Det var ön som gav Locke tillbaka förmågan att kunna gå. När Locke kom för nära planet, tog ön tillbaka vad den givit honom.

Förresten var Locke inte ens med i förra avsnittet. Det var i avsnittet innan dess dom hittade planet (räknar inte med "The Journey").

För övrigt tyckte jag att avsnittet "The Greater Good" var ett av dom bättre i serien hittils. Vi får reda på vem som slog ner Sayid tidigare i serien när han skulle sätta upp en radiosändare i ett träd. Vi får reda på att Sayid var på väg till L.A för att träffa Nadia. Locke berättar inte ens om luckan i djungeln när han har en pistol riktad mot sig, intressant. En del komiska inslag också, Hurley sjunger, Charlie jagar Sawyer med bäbisen. Sayid växte lite på slutet med sitt "Take me to the hatch Locke, no more lies" eller liknande. Kanon!

END OF SPOILERS!

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det med kinesen som inte får typ snacka amerikanske eller nåt ...

har bara sett ett halft avsnitt .. typ en kille blir fastbunden av flintisen .. och sen ser han hur hans syster/flickvän typ blir dödad av ett monster ... men så säger flinitsen att det var en drog .. och att det finns en urangruva .. och nånting

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När går repriserna på tv4, missade nämligen Lost i Onsdags

Tisdag tror jag.

--------

Kolla in: Lost Trivia

Längst ner:

Swedish TV channel TV4 were forced to cancel their broadcast of the series prematurely, because the remaining episodes were stolen.

Kommentar:

Det var ett Aprilskämt. Amatörer!

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Episod 1 är 24 avsnitt är jag ganska säker på ;P

Episod ett är ett avsnitt. ;):D

Säsong ett skulle från början vara 22 avsnitt. Det första avsnittet delades upp på två och helt plötsligt blev det 23 avsnitt. Sen skulle det bli 24 stycken för att man delade upp sista avsnittet (Exodus) i två, nu har man istället delat upp det i tre delar , så det totala antalet avsnitt (om man räknar bort "The Journey") är 25. Alltså 26 med "The Journey".

22 Avsnitt tror jag det är, iofs enligt västerbottens kuriren.

Vad vet Västerbottens kuriren...tss. ;P Ifall det varit 22 avsnitt totalt skulle nästa veckas avsnitt vara det sista. Så är inte fallet.

Varning för överanvändning av ordet "avsnitt" ;P

Edit: Dom två sista avsnitten av Exodus visas dock samma kväll.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...