Jump to content

LOST


Elander
 Share

Recommended Posts

Episod ett är ett avsnitt. ;);P

Säsong ett skulle från början vara 22 avsnitt. Det första avsnittet delades upp på två och helt plötsligt blev det 23 avsnitt. Sen skulle det bli 24 stycken för att man delade upp sista avsnittet (Exodus) i två, nu har man istället delat upp det i tre delar , så det totala antalet avsnitt (om man räknar bort "The Journey") är 25. Alltså 26 med "The Journey".

Herregud! Du lever dig verkligen in i det här!! :D;P;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kollar nu!

Såg den förrförra söndan. Ska se nästa veckas avsnitt idag. ^^

Ja. Körsbärsträd du vet :wub:

Och jag har hört att Funnylin. Äh..

Men på det ämnet.

Inte många verkar gilla regeln om. No wares talk.

Jaja

....

LOST ägzisch

Och Funnylin om du vert så mycket. Hur många sässonger är det? Och hur många avsnitt på varje sässong?

Redigerad av Gunde5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan kommer den ifrån. har ej sett från början. :'(

Det är det man inte vet, men min teori är att Walt (lilla mörka killen) fixar fram dom. Båda gångerna han har läst i en serietidning med en isbjörn i så har det kommit fram en isbjörn. Och sen idag så kollade han i en fågelbok, och så flyger en fågel in i fönsterrutan, samma fågel som han har kollat på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är det man inte vet, men min teori är att Walt (lilla mörka killen) fixar fram dom. Båda gångerna han har läst i en serietidning med en isbjörn i så har det kommit fram en isbjörn. Och sen idag så kollade han i en fågelbok, och så flyger en fågel in i fönsterrutan, samma fågel som han har kollat på.

Och så bölade Brian om att det var något speciellt med honom, att saker hände i närheten av honom. Spooky... :wub:

Tijhi! Älskar Lost. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och Funnylin om du vert så mycket. Hur många sässonger är det? Och hur många avsnitt på varje sässong?

Svårt. Alla avsnitt i säsong ett har inte sänts i USA än. Så...det finns bara en säsong. I September startar säsong två i USA, en säsong som jag tror kommer innehålla 22 avsnitt.

Edit: Såg lite på avsnittet som sändes på fyran förrut. Men har inte det sänts förrut? Har för mig att jag sett avsnittet som kommer efter det på TV4. :wub:

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Svårt. Alla avsnitt i säsong ett har inte sänts i USA än. Så...det finns bara en säsong. I September startar säsong två i USA, en säsong som jag tror kommer innehålla 22 avsnitt.

Jag visste inte att det skulle komma en till säsong :lol:

men jag fattar inte, vad gör alla isbjörnar på en tropisk ö? :lol:

tyckte också att det var scary när claire kom tillbaka, för då var hennes mage liten igen -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ibland känns det lite som om att regissören drar sig för att visa monstret för att det är den enda anledningen till att folk sitter kvar, de vill se monstret... -_-

p.s detta sa jag i skämt, tycker lost är en underbar serie, fast jag h-a-t-a-r reklamavbrotten.... De har dock inte med lost att göra, utan med Tv4. Jag h-a-t-a-r Tv4! Fast det är iförsig dem som visar lost.. ARGH! d.s

--------------

Spännande slut igår! Claire kom tillbaka! Vad det bara jag som fick för mig, eller var hon smal och hade blivit av med barnet? :lol:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ibland känns det lite som om att regissören drar sig för att visa monstret för att det är den enda anledningen till att folk sitter kvar, de vill se monstret... :lol:

Det är väl inte regissörerna (det finns inte bara en) som drar sig för att visa monstret. Det är skrivet så att monstret inte ska ses.

Edit: Ska snart se senaste, "Born To Run".

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...