Jump to content

LOST


Elander
 Share

Recommended Posts

-_- Vad fan menar du? :lol:

Det är inte meningen att man ska se monstret. Det är inte regissörernas beslut att inte visa monstret.

------

Spoilers:

Vad kan man säga om senaste avsnittet då? Det var Kate-centrerat, vi får reda på lite mer om hennes bakgrund. Resten av gruppen får också veta att det är hon som är "brottslingen" på flykt. Intressant när Walt säger till Locke, "Don't open that thing... Just don't open it." Och senare på stranden en konversation mellan Michael och Walt: "We don't have to go...". "Yes we do." Har det månne något med att han vet vad som finns under luckan? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Monsteret kommer från Franska kvinnan som var med på en båt som gick på grund där och senare sjönk.På båten fanns det Isbjörnar som på nått sett har kommit på ön.Jag tror att det är så för Franska kvinnan har ju givär och en massa mediciner.

Nae, tror mer att Walt kan framkalla isbjörnarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.walt var ju väldigt fashinerad av den där björnen i serietidningen, och när hans pappa slängde den i elden kanske han tänkte på björnen och då kom den.. samma sak som det där med fågeln som flög in i fönstret!

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg Exodus pt. 1 idag (av 3, dom andra två sänds som ett avsnitt nästa vecka). Det var ju faktiskt bra.

Spoilers:

"The black rock" som man snackat så mycket om visas vara ett...ett...ett...skepp. Monstret är tillbaka (man får fortfarande inte se det dock), Danielle säger att det är öns säkerhetssystem. Intressant. Jacks säte var 23, Anna-Lucias 42, några av numren i "den förhäxade" lottoraden. Sawyers riktiga namn = James Ford.

Bra avsnitt. Längtar tills nästa vecka!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg senaste Lost nu, jävligt spännande nu.

Men en grej undrar jag, precis i slutet av det avsnittet jag har laddat ner så ser man när dom seglar iväg med flotten, men det kommer ingen "L O S T" text i slutet som det brukar, utan istället börjar den mystiska musiken i typ en sekund sen så slutar videon.

Nån annan som tankat senaste avsnittet och vet vad som händer allra allra sist?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg senaste Lost nu, jävligt spännande nu.

Men en grej undrar jag, precis i slutet av det avsnittet jag har laddat ner så ser man när dom seglar iväg med flotten, men det kommer ingen "L O S T" text i slutet som det brukar, utan istället börjar den mystiska musiken i typ en sekund sen så slutar videon.

Nån annan som tankat senaste avsnittet och vet vad som händer allra allra sist?

Hmm inget specielt. Man ser den svarta röken bara ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha vad kul det skulle va att berätta för alla er hur det slutar...vill ni att jag gör det eller?

Slår vad om att du inte vet. ;)

Spoilers:

Mr.M: En av "The others" torde vara Anna-Lucia, har hört att hon ska vara regular nästa år. Behver inte vara en av "The others" iof. Men jag tror att hon lever, och att hon befinner sig någonstans på ön.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slår vad om att du inte vet. ^_^

Spoilers:

Mr.M: En av "The others" torde vara Anna-Lucia, har hört att hon ska vara regular nästa år. Behver inte vara en av "The others" iof. Men jag tror att hon lever, och att hon befinner sig någonstans på ön.

Vem är Anna-Lucia? Är det hon franska tjejen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...