Wankel Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Kommer inte ihåg vad jag körde under licensprovet. Det enda jag kommer ihåg var att pace-car bilen körde alldeles för långsamt så jag fick bromsa hela tiden. Jäkligt irriterande... Fick många fail för att ha kört in den för hårt. Byggde en ny M3:a idag. Körde på 7,09 runt Ringen, det med helt orörd motor men förbättrad väghållning. Gick som ett strykjärn runt böjarna ... Pavi: En riktig kanontid du fick till med där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Kommer inte ihåg vad jag körde under licensprovet. Det enda jag kommer ihåg var att pace-car bilen körde alldeles för långsamt så jag fick bromsa hela tiden. Jäkligt irriterande... Fick många fail för att ha kört in den för hårt. Byggde en ny M3:a idag. Körde på 7,09 runt Ringen, det med helt orörd motor men förbättrad väghållning. Gick som ett strykjärn runt böjarna ... Pavi: En riktig kanontid du fick till med där! Tackar, håller på med 24 timmars, har kört i 19 h nu, hoppas kunna bli klar imorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Har ni nåt bra tips på bil man kan ha i GT World championship??? igår köpte jag en Honda Ballade Sports CR-X av den enkla anledningen att min syrra har en sån jag trimmade den, sänkte den och körde LV-rakan efter att ha kört några gånger så upptäcker man att bilen har framhjulsdrift!!!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Har klarat 53.x%. Jag äger totallt. Har 5.53.xxx på Nurburgring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 (redigerad) Har klarat 53.x%. Jag äger totallt. Har 5.53.xxx på Nurburgring Med vilken bil? Vann igår på Nürnburgring 24h, ska testa F1 bilen snart som jag fick. Redigerad 8 april, 2005 av Pavi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Är det någon som vet hur man för över sina photomode kort till datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 :'( Det som inte får hända hände! Min save är korrupt! Jag körde International A License då jag misslyckats och tänkte stänga av. Jag gick ut till menyn där man väljer övning, skyndade mig och stängde av PS2:an. Jag tänkte inte på autosaven! Nu är filen korrupt, och det finns inget att göra, förutom att börja om. Känns mest surt eftersom jag klarat mycket på license övningarna, vilket suger att göra om! Dessutom lite jobbigt pga att brorsan och jag kör på samma save, så han är inte så glad. :'( Vad tycker ni jag ska börja med nu för att få tillbaka det stora suget av spelet? Tanken att göra om alla licenser känns fruktansvärd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Aj fan, Tackleberry!! Du har mitt medlidande :'( ! Jag rekommenderar att slå av autosave, då den bara är jobbig enligt mitt tycke. För att få tillbaka suget så tycker jag att du borde ladda hem lite racing och drifting-filmer, då brukar man bli sugen ganska snabbt... Sedan startar du PS2:an, köper du en M3:a och kör skiten ur den runt Nordschleife. Sedan kan du komma och läxa upp oss med en riktig rökar-tid ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Fy fan vad jobbigt Tackleberry! Jag vet hur jävla jobbigt det är att göra om licenserna Efter att jag börjat om en gång på en ny fil... Men här har du länkarna till drift filmerna Driftfilmerna Noteran att vissa av dem bara fungerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Jag har inte det gran turismo 4. så jag undrar.Hur fungerar photo mode.Tar man kort på en bil i verkligheten och sen lägger in i spelet.hur fungerar det då..Ja, jag har inte riktigt fattat så kan nån vara snäll och förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Jag har inte det gran turismo 4. så jag undrar.Hur fungerar photo mode.Tar man kort på en bil i verkligheten och sen lägger in i spelet.hur fungerar det då..Ja, jag har inte riktigt fattat så kan nån vara snäll och förklara. Nej, man tar kort på de bilar man äger i spelet Men hur lägger man över dem till datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pavi Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) Körde på Nürburgring med F1 bilen på 5.38.041. Redigerad 9 april, 2005 av Pavi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Ytterligare en kanontid av Pavi! Tror jag ska lira lite GT4 nu... Kurby: Man sparar väl bilderna på ett PS2-kompatibelt USB-minne, som man sedan kan koppla in i datorn (via USB?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Kurby: Man sparar väl bilderna på ett PS2-kompatibelt USB-minne, som man sedan kan koppla in i datorn (via USB?) Funkar med nästan vad som helst som har någon form av minne, några av mina kompisar använder digitalkameran till hjälp när de ska föra över bilder från PS2 till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Kan man ta en MP3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) Som ni förstår har jag fått börja om igen, och nu börjat på med licenserna igen. Vad sägs om detta, skicklighet eller? Redigerad 9 april, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 (redigerad) Som ni förstår har jag fått börja om igen, och nu börjat på med licenserna igen. Vad sägs om detta, skicklighet eller? Tur som fan en hundradel ifrån, jag behöver själv hjälp håller på med Professional Events och har en Audi Le Mans Quattro, jag har köpt turbo och allting men jag kan inte vinna, vad ska man ha för bil för att klara Tuning Cup på Professional Events Edit: klarat det nu Redigerad 11 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Tur som fan en hundradel ifrån, jag behöver själv hjälp håller på med Professional Events och har en Audi Le Mans Quattro, jag har köpt turbo och allting men jag kan inte vinna, vad ska man ha för bil för att klara Tuning Cup på Professional Events Till och med bara 1 tusendel! Nope, det kan jag inte hjälpa dig med. Finns det någon billig bil att köpa som man lätt vinner någon nationell tävling med? Skulle behöva lite tips, för att tjäna lite pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Om ni vill ha 265 tusen på runt 9-10 minuter så är det bara gå in på Special Conditions och ta andra racet. Ni kan köra den hur många ggr som helst. När ni vill köra den igen så trycker ni på "clear" sen är det bara att köra som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Till och med bara 1 tusendel! Nope, det kan jag inte hjälpa dig med. Finns det någon billig bil att köpa som man lätt vinner någon nationell tävling med? Skulle behöva lite tips, för att tjäna lite pengar. För mycket snabba pengar, ta en bil med 250+ hk, bra styrförmåga och så,(alltså bästa bilen du har)och så kör du special conditions racet på Costa di Amalfi på Easy igen och igen. Varje gång vinner du en bil du kan sälja för 265 000+10 000 för själva racen, och allt går på c:a 10 minuter. Så du har nu tjänat över en miljon på 40 minuter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts