Jump to content

Gran Turismo 4


putte_tutte
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 531
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Läser den inte från skivan?

Jag tror den läser in allt innan racet allstå den laddnigen i början sedan när man kör så läser den inte skivan!

Är ju så med många spel :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DUBBELPOST YEAH!!!

Så, nu har jag spelar GT4 någon timme. Det är jävligt kul att köra men jag har ett sjuhelsikes problem med att hålla mig på vägen! Nästan i varenda kurva far man ut på upptäcksfärd. Nån som vet något enkelt sätt att klara alla dessa kurvor? ^_^

Det är mycket mera verklighetstroget än andra bil-racing-arkad-spel, sånna som du antagligen spelat de senaste 10 åren ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så, nu har jag spelar GT4 någon timme. Det är jävligt kul att köra men jag har ett sjuhelsikes problem med att hålla mig på vägen! Nästan i varenda kurva far man ut på upptäcksfärd. Nån som vet något enkelt sätt att klara alla dessa kurvor? ^_^

Bromsa innan kurvorna, då flyttas bilens vikt till fronten och trycker ner mer där ^_^ och och vid 90-graderskurvor så kör du på utsidan av vägmitten och går till insidan i kurvans krök och går sedan till utsidan på rakan som kommer :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...