Guest Kurby Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Stoffe: Det var ju samma som kricke sa Jag har klarat Special Licence nu och det var ju fruktansvärt lätt?? Jag hade inte testat att köra något S Licence test föräns nu eftersom jag tagit för givet att det är grymt svårt (eftersom det var svårt på GT 3, eller var det väldigt lätt där med?) men det var ju raka motsatsen!? Jag fick nästan alla silver, guld är däremot svårt att skaffa sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Stoffe: Det var ju samma som kricke sa Aww, han hann före mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Hur får man upp bilen på bak däcken har försökt med allt det fungerar inte har en: Chevrolet chevelle ss Fjädring: Ride height:192 fram/109 bak Damper(bounce side):8 fram 1 bak Damper(rebound side):8 fram 1 bak Camber angle:2.0 fram 0.0 bak Toe angle:0 fram 0 bak stabilliser:4 fram 1 bak Växellåda:på L25 Downforce: 0 fram 30 bak Weight balance: Ballast weight:200 Front/rear balance:50 mot bak Driving Aids: TCS:3 Har dess utom 665hp Vad ska ja göra för att Fram delan ska lyfta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Oldsmobile: Jag har testat många olika inställningar men det verkar som att det inte går överhuvudtaget Iallafall inte gasresning vid starten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Aww, han hann före mig Haha, jag var lite före Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Hm det är ingen ide att försöka mer att få upp bilen Synd att det inte går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Börja kör drift då, det är fruktansvärt kul Jag kör med Mazda RX 7 (Spirit-R, det är en 02'a) Du kan ta mina inställnignar om du så vill, de är perfekta Börja med att utrusta den till fullt och köp alla viktminskningar men ingen rollcage! Sedan sätter du på comfort däck! Bromsar: Brake Balance ska du sätta på 8 fram och 20 bak Fjädring: Ride Height: 100 fram och 110 bak Spring Rate: 13.5 fram och 10 bak Camber Angle: 3 fram och ca 1 bak Shock(Bound): 6 och 4 Shock(Rebound): 6 och 4 Stabilisers: 3 och 2 Sedan sätter du transmitionen på 12 - 13 Inga driving aids påslagna... Jag tror det var allt Redigerad 10 april, 2005 av Kurby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Ska testa sen verkar coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 När man ska köpa olika sortes däck, måste man då köpa däcken till alla bilar eller räcker det att köpa däcken en gång så de kan användas till samtliga bilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 När man ska köpa olika sortes däck, måste man då köpa däcken till alla bilar eller räcker det att köpa däcken en gång så de kan användas till samtliga bilar? Nope, de däcken du köper kommer bara kunna användas till den bilen du hade vald när du köpte dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Nope, de däcken du köper kommer bara kunna användas till den bilen du hade vald när du köpte dom Usch-a-mig-an vad dyrt det helt plötsligt blev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Dyrt ja Men det kommer ordna sig med pengar senare i spelet, jag har en bit över 6 miljoner credits nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Gran turismo : brumm brumm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Gran turismo : brumm brumm Jo, men vad exakt vill du säga med det inlägget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Har kört som fan nu men lyckas inte med GTworld Championship.... biltips??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Är det nån som vet vem som var 'chef' för utvecklingen av GT4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Chefen heter väl Kazanuri Yamauchi-nånting. Han är spel-seriens skapare, men också högsta hönset vad gäller utveckling också. Valle: Prova med en trimmad Minolta-Toyota (1200 hk) som man vinner i enduranceloppet på El Capitan. Om du inte ids köra själv, kör i B-spec och se penningarna ticka in på kontot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Nu har jag ett till problem. Ofta när jag ska spela kommer det upp "reading error" och jag kommer inte in i spelet. Detta händer inte alltid, men ofta. Just nu har jag inte lyckats komma in i spelet på ett tag. Vissa säger att det beror på gammal version av PS2, men GTA SA funkar finfint iaf. Om spelet kräver en nyare version av PS2, borde det inte stå där man köper det? Har flera samma problem, eller ska jag ringa efter en ny skiva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Nu har jag ett till problem. Ofta när jag ska spela kommer det upp "reading error" och jag kommer inte in i spelet. Detta händer inte alltid, men ofta. Just nu har jag inte lyckats komma in i spelet på ett tag. Vissa säger att det beror på gammal version av PS2, men GTA SA funkar finfint iaf. Om spelet kräver en nyare version av PS2, borde det inte stå där man köper det? Har flera samma problem, eller ska jag ringa efter en ny skiva? Om GTA:SA fungerar så borde det vara fel på skivan! Jag skulle bett om en ny iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Chefen heter väl Kazanuri Yamauchi-nånting. Han är spel-seriens skapare, men också högsta hönset vad gäller utveckling också. Valle: Prova med en trimmad Minolta-Toyota (1200 hk) som man vinner i enduranceloppet på El Capitan. Om du inte ids köra själv, kör i B-spec och se penningarna ticka in på kontot Tack Behövde verkligen veta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts