Jump to content

Gran Turismo 4


putte_tutte
 Share

Recommended Posts

Okej jag har en liten fråga. Jag måste köra den näst sista loppet i Professional Race där. Supercar Cup heter det typ. Man måste ha en omodifierad bil som går över 493 BHP. Jag skulle behöva hjälp för jag vet inte vilken bil jag ska köpa. Jag köpte Ford GT40 men den var inte tillräckligt bra. Jag har runt 2,3 miljoner så ni kan nog säkert komma med ett bar tips.

Tänkte köpa McLaren bilen där med Mercedes, den som hade 612 BHP typ. Men är den tillräckligt bra??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 531
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej jag har en liten fråga. Jag måste köra den näst sista loppet i Professional Race där. Supercar Cup heter det typ. Man måste ha en omodifierad bil som går över 493 BHP. Jag skulle behöva hjälp för jag vet inte vilken bil jag ska köpa. Jag köpte Ford GT40 men den var inte tillräckligt bra. Jag har runt 2,3 miljoner så ni kan nog säkert komma med ett bar tips.

Tänkte köpa McLaren bilen där med Mercedes, den som hade 612 BHP typ. Men är den tillräckligt bra??

Jag använde en trimmad bil :shifty:

Unmodified betyder nog att det inte får vara en special bil eller nåt sånt.

Edit: Har klarat 30,7%

Redigerad av kling66
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 months later...

Jag ska köra 'El Capitan 200 miles' under kategorin 'Endurance'. Såg att man måste ha standard eller sportdäck vilket begränsar valet av bil något..

Ni som har kört det loppet, och vunnit, vad hade ni för bil och hur modifierade/trimmade ni den?

Jag vill såklart vinna Minolta toyotan. Tror att den kan vara riktigt vass. Har aldrig lyckats vinna över den på någon bana.

En fråga till. Ni som har kört, och vunnit, 'GranTurismo World championship' Finns det någon bättre bil än Minoltan att köra den tävlingen med? 'GranTurismo World championship' = det sista racet i 'Professional events'..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska köra 'El Capitan 200 miles' under kategorin 'Endurance'. Såg att man måste ha standard eller sportdäck vilket begränsar valet av bil något..

Ni som har kört det loppet, och vunnit, vad hade ni för bil och hur modifierade/trimmade ni den?

Jag körde med en trimmad Caddilac Cien :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag körde med en trimmad Caddilac Cien :)

Körde med AMG Mercedes CLK-GTR Racecar. Det blev några däckbyten och lite tankningar. Men det gick bra. Minolta Toyotan är verkligen skön att köra. Ikväll blir det inge mer men imorron ska jag testa olika däck för att komma fram till vilka som är bäst inför WORLD CHAMPIONSHIP! :):wub: :"> :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ett tips om hur man kan tjäna mycket pengar snabbt (för er som inte vill veta kolla inte en bit ner):

Gå in på Special Conditions racen och kör det andra racet (kommer inte ihåg vad det heter). Du kan köra med vilken bil som helst. När du har vunnit det säljer du bilen du vann (man får 256 000(!) cr för den) Sen kör du om racet igen och igen och säljer bilen. Tillslut har du mycket pengar!

PS. Detta har jag kommit på själv. Har inte snott det från något annan ställe.

Redigerad av nor_adde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Körde med AMG Mercedes CLK-GTR Racecar. Det blev några däckbyten och lite tankningar. Men det gick bra. Minolta Toyotan är verkligen skön att köra. Ikväll blir det inge mer men imorron ska jag testa olika däck för att komma fram till vilka som är bäst inför WORLD CHAMPIONSHIP! :D>_<:"> ^_^

Jag testa det championshipet det tamig*** omöjligt ^_^

Men minoltan går FORT! >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...