Jump to content

Gran Turismo 4


putte_tutte
 Share

Recommended Posts

Okej. Får spelet imorgon nämligen :)

Är spelet svårare än trean?

Har sett olika bilder på 245:an, på den ena bilden hade bilen rätt så ljusa rutor, på den andra hade den mörka. Kan man tona rutorna i spelet?

Man kunde väl sänka bilarna i spelet? Kan man sänka olika mycket fram och bak?

Det känns lättare, har du dessutom GT3 sparning så får du 100,000 credits extra i början. Tror inte att man kan tona rutorna, jag har inte sett det i alla fall.

Har inte använt sänkfunktionen (inte sett att det finns B) )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 531
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

..funderar på att köpa spelet imorron. 499 kronor känns ändå överkomligt. :)

vad tror ni? kan gran turismo 4 vara en bra investering och ett bra tidsfördriv?

skulle faktiskt vara skönt att slippa våld i ett spel för en gångs skull. hur är det med att trimma ner sin bil? i trean så påverkades bilens toppfart ganska rejält av stor turbo. det gick dessvärre inte att köpa en tamare turbo (exempelvis köpa steg 2 om man hade köpt steg 4).. men visst måste man kunna få hög top och grymt acc (eller hur man nu ska förkorta acceleration)?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Azore: Jajamen, visst kan du höja och sänka olika mycket fram resp. bak.

Tigerr: GT4 är en bra investering enligt mig. Ett bra tidsfördriv är det definitivt!! Tar riktigt lång tid att klara 100% om man nu är ute efter det. Annars har man t.ex. mycket nöje av att bara köra samma tävlingar om och om igen om man nu vill det. Men man har väl alltid kunnat trimma ner sin bil, bara att gå in på settings efter innan man startar en tävling och välj bland det man köpt. Att få högsta toppfart och värsta acc. är svårt. Kompromissa gäller. Men det är möjligt att få bra acc. i kombination med hög toppfart. Trixa med utväxling, stötdämparnas hårdhetsgrad, köp endast "Sports Flywheel" (svänghjul) då det inte kapar toppfarten så mycket som övriga svänghjul mm...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Kurby

Jag har funderat på en sak efter att jag vann Mercedes Benz 1886:a med 1hp eller vad det nu är!

Jag rullade den baklänges nedför en backe och drog sedan handbromsen och då visa det sig att den stegrade, allstå framdelen flög upp i den kraftiga in bromsningen :P

Borde det inte gå att topptrimma någon amerikansk muskelbil och ställa in den såpass att den gasreser? Sånt man sett på många videoklipp och liknande!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har funderat på en sak efter att jag vann Mercedes Benz 1886:a med 1hp eller vad det nu är!

Jag rullade den baklänges nedför en backe och drog sedan handbromsen och då visa det sig att den stegrade, allstå framdelen flög upp i den kraftiga in bromsningen :P

Borde det inte gå att topptrimma någon amerikansk muskelbil och ställa in den såpass att den gasreser? Sånt man sett på många videoklipp och liknande!

:P

post-23-1111444426_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag funderar på att köpa en av de här bilarna:

Pescarolo Playstation C60

Pescarolo Courage C60 (Nästan samma bil men olika prestanda)

Peugeot 905

Audi R8

Nissan R390 GT1

BMW V12 LMR

Eller en liknande bil. Alla kostar 4,500,000 Cr. Jag vill ogärna slösa bort allt det på något värdelöst skräp som jag gjorde med en Gillet Vertigo, så jag hoppas att någon har kört en eller fler av de här så att jag får veta vilken av dem som är bra :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...