Jump to content

Gran Turismo 4


putte_tutte
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 531
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

HP är väl motoreffekten (på vevaxeln) medan BHP är drivhjulshästar? Tror jag...

Ja, vart ska man börja när det gäller GT4... Introt är helt underbart, snacka om att komma i rätt stämning :lol: !! Hittils har jag samlat på mig 27 bilar. Min första bil var en imolaröd BMW M3 '04. Var bara tvungen att föra över 100 000 för att kunna köpa en drömbil! Nu kör jag mest en M3 CSL med extra allt. Håller på att justera in den för långlopp, har dock svårt att hita en bra balans i bilen.

Vad är eran bästa tid runt Nordschleife (med gatbil)? Vore kul med en

k-kmätartävling i manlighet här på forumet... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Azore: Jo, man kan sänka bilarna. Köp steg 2 eller 3 stötdämpare så kan man reglera bilens höjd fram resp. bak. Vad mer som är nytt undrar du? Ja, jag kommer mest på saker på trimningsfronten. T.ex. att man i vissa bilar kan trimma med kompressor (inte bara turbo), NOS visste du nog att det fanns, man kan styva upp chassiet med bur, man kan "rikta" karossen på t.ex. en gammal beg.bil (gamla bilar har ju en tendens att tappa vridstyvheten), att man till vissa bilmodeller (främst japanska) kan köpa trimdelar från t.ex. HKS och liknande. Mycket är detsamma som tidigare GT-spel, fast bara förbättrade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Azore: Jo, man kan sänka bilarna. Köp steg 2 eller 3 stötdämpare så kan man reglera bilens höjd fram resp. bak. Vad mer som är nytt undrar du? Ja, jag kommer mest på saker på trimningsfronten. T.ex. att man i vissa bilar kan trimma med kompressor (inte bara turbo), NOS visste du nog att det fanns, man kan styva upp chassiet med bur, man kan "rikta" karossen på t.ex. en gammal beg.bil (gamla bilar har ju en tendens att tappa vridstyvheten), att man till vissa bilmodeller (främst japanska) kan köpa trimdelar från t.ex. HKS och liknande. Mycket är detsamma som tidigare GT-spel, fast bara förbättrade.

Okej, nu har jag fått en överblick på vad det är man kan göra.

NOS visste jag inte att det fanns.

Vill ha spelet NU!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...