Jump to content

Gran Turismo 4


putte_tutte
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 531
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Enligt en sida jag hittat, var den snabbaste bilen nånsin en mercedes från 30-talet som klarade 400km/h. Fråga mig inte varför den inte överträffats ännu...

Är du dum på riktigt?

På 30-talet gick bilarna i typ 70 km/h.

Finns många bilar som har kört på Le Mans banan som har åkt över 400 km/h

tror rekordet där är 417 km/h.

Redigerad av Pavi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt en sida jag hittat, var den snabbaste bilen nånsin en mercedes från 30-talet som klarade 400km/h. Fråga mig inte varför den inte överträffats ännu...

Nja, snabbaste bilen någonsin har jag för mig toppar över 1000 km/h.

Såg nått program/dokumentär på tv om bilar de körde i nån torr öken i USA.

*edit

Thrust SSC

1220,8 km/h :P

Redigerad av BigBear
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns olika begrepp angående snabbaste bil. Thrust SSC är snabbaste "bil". "Världens snabbaste gatbil" är ett omöjligt begrepp att tala om! Det kan vara en Toyota Supra som är gatreggad och kör 8,76 s/402m med 251 km/h över mållinjen. Eller lika väl en Cheva '63 med V8, kompressor och 1000+ hästkrafter. Det är omöjligt att säga!

Koenigsegg kanske är världens snabbaste serietillverkade sportbil, jag vet inte exakt. Men det är skillnad på begreppen iaf!

Låt oss nu återgå till ämnet och tala om vad tråden handlar om, Gran Turismo 4!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men.. världens snabbaste "gatbil" är det.. tänk lite ffs !

som man säger "att prata innan man tänker är som att torka sig i röven innan man skitit"

Nu sa du ju ändå fel. Det heter:

"Att tänka innan man talar är som att torka sig i röven innan man skiter"

Jag har en t-shirt med det tryckt på så jag vet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och du har ännu mer fel. Världens snabbaste gatbil är McLaren F1 ;);P;P

Eeeh. naé.. orginal mclaren toppar på 367 eller nåt.. och jag läste i en tidning att en i USA hade blivit tagen av snuten när han kört i 380 km/h :P och det är spelet det handlar om ;) för den finns ju inte med.. kanske ska köpa FORZA som är gjort av microsoft istället för där finns den ju med :P min favvo bil :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eeeh. naé.. orginal mclaren toppar på 367 eller nåt.. och jag läste i en tidning att en i USA hade blivit tagen av snuten när han kört i 380 km/h :P och det är spelet det handlar om ;) för den finns ju inte med.. kanske ska köpa FORZA som är gjort av microsoft istället för där finns den ju med :P min favvo bil ^_^

BMW McLaren F1 GTR Race Car ('97) finns med i GT 4, tror det var den bilen dom vann med i Le Mans för första gången.

Redigerad av Pavi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Guest Kurby

Ursäkta två post på rad men med tanke på att det förra var från 24 feb så tror jag inte det gör något

Idag släpptes Gran Turismo 4!

http://www.webhallen.com/prod.php?id=16973

Ska ner och kolla om de fått in det i affären och om inte så kollar jag imån ^_^

Edit: Var nere och hämtade spelet! Jävlar!!! Det är grymt!

240:n ser för jävlig ut :P

En ny funktion är att du kan ta kort från berömda platser runtom i världen eller från någon "replay" av ett race och de korten är ärligt talat svårt att se skillnad på verklighet och spel!

Annat är att du nu även kan sätta på vinge på vilken bil som helst!

Ljudet är olika i varenda jävla bil vilket man uppskattar och soundtracket är bra, totalt 97 stycken låtar!!

Introt till spelet är enormt bra vilket gör att förstaintrycket av spelet blir :unsure:

Tack

Redigerad av Kurby
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ursäkta två post på rad men med tanke på att det förra var från 24 feb så tror jag inte det gör något

Idag släpptes Gran Turismo 4!

http://www.webhallen.com/prod.php?id=16973

Ska ner och kolla om de fått in det i affären och om inte så kollar jag imån :D

Edit: Var nere och hämtade spelet! Jävlar!!! Det är grymt!

240:n ser för jävlig ut ;)

En ny funktion är att du kan ta kort från berömda platser runtom i världen eller från någon "replay" av ett race och de korten är ärligt talat svårt att se skillnad på verklighet och spel!

Annat är att du nu även kan sätta på vinge på vilken bil som helst!

Ljudet är olika i varenda jävla bil vilket man uppskattar och soundtracket är bra, totalt 97 stycken låtar!!

Introt till spelet är enormt bra vilket gör att förstaintrycket av spelet blir :huh:

Tack

Det dör photomode hade jag helst sluppit, varför? Jo, dom ersätta onlinefunktionen som skulle komma med det i stället. Bah, vilken dålig kompensation, hade hellre spelat mot några polare. Men det är sånt man får ta. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...