Jump to content

Gran Turismo 4


putte_tutte
 Share

Recommended Posts

Kommer inte ihåg vad jag körde under licensprovet. Det enda jag kommer ihåg var att pace-car bilen körde alldeles för långsamt så jag fick bromsa hela tiden. Jäkligt irriterande... Fick många fail för att ha kört in den för hårt.

Byggde en ny M3:a idag. Körde på 7,09 runt Ringen, det med helt orörd motor men förbättrad väghållning. Gick som ett strykjärn runt böjarna :lol: ...

Pavi: En riktig kanontid du fick till med där!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 531
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kommer inte ihåg vad jag körde under licensprovet. Det enda jag kommer ihåg var att pace-car bilen körde alldeles för långsamt så jag fick bromsa hela tiden. Jäkligt irriterande... Fick många fail för att ha kört in den för hårt.

Byggde en ny M3:a idag. Körde på 7,09 runt Ringen, det med helt orörd motor men förbättrad väghållning. Gick som ett strykjärn runt böjarna :lol: ...

Pavi: En riktig kanontid du fick till med där!

Tackar, håller på med 24 timmars, har kört i 19 h nu, hoppas kunna bli klar imorn.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:'( Det som inte får hända hände! Min save är korrupt! Jag körde International A License då jag misslyckats och tänkte stänga av. Jag gick ut till menyn där man väljer övning, skyndade mig och stängde av PS2:an. Jag tänkte inte på autosaven! Nu är filen korrupt, och det finns inget att göra, förutom att börja om. :P

Känns mest surt eftersom jag klarat mycket på license övningarna, vilket suger att göra om! Dessutom lite jobbigt pga att brorsan och jag kör på samma save, så han är inte så glad. :'(

Vad tycker ni jag ska börja med nu för att få tillbaka det stora suget av spelet? Tanken att göra om alla licenser känns fruktansvärd...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aj fan, Tackleberry!! Du har mitt medlidande :'( !

Jag rekommenderar att slå av autosave, då den bara är jobbig enligt mitt tycke. För att få tillbaka suget så tycker jag att du borde ladda hem lite racing och drifting-filmer, då brukar man bli sugen ganska snabbt... Sedan startar du PS2:an, köper du en M3:a och kör skiten ur den runt Nordschleife. Sedan kan du komma och läxa upp oss med en riktig rökar-tid :ph34r: !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Kurby

Fy fan vad jobbigt Tackleberry!

Jag vet hur jävla jobbigt det är att göra om licenserna :ph34r: Efter att jag börjat om en gång på en ny fil...

Men här har du länkarna till drift filmerna :wub:

Driftfilmerna

Noteran att vissa av dem bara fungerar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Kurby
Jag har inte det gran turismo 4. så jag undrar.Hur fungerar photo mode.Tar man kort på en bil i verkligheten och sen lägger in i spelet.hur fungerar det då..Ja, jag har inte riktigt fattat så kan nån vara snäll och förklara.

Nej, man tar kort på de bilar man äger i spelet :ph34r:

Men hur lägger man över dem till datorn?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kurby: Man sparar väl bilderna på ett PS2-kompatibelt USB-minne, som man sedan kan koppla in i datorn (via USB?)

Funkar med nästan vad som helst som har någon form av minne, några av mina kompisar använder digitalkameran till hjälp när de ska föra över bilder från PS2 till PC.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som ni förstår har jag fått börja om igen, och nu börjat på med licenserna igen.

Vad sägs om detta, skicklighet eller?  :)

Tur som fan ;) en hundradel ifrån,

jag behöver själv hjälp håller på med Professional Events och har en Audi Le Mans Quattro, jag har köpt turbo och allting men jag kan inte vinna, vad ska man ha för bil för att klara Tuning Cup på Professional Events

Edit: klarat det nu :lol:

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tur som fan ;) en hundradel ifrån,

jag behöver själv hjälp håller på med Professional Events och har en Audi Le Mans Quattro, jag har köpt turbo och allting men jag kan inte vinna, vad ska man ha för bil för att klara Tuning Cup på Professional Events

Till och med bara 1 tusendel!

Nope, det kan jag inte hjälpa dig med.

Finns det någon billig bil att köpa som man lätt vinner någon nationell tävling med? Skulle behöva lite tips, för att tjäna lite pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till och med bara 1 tusendel!

Nope, det kan jag inte hjälpa dig med.

Finns det någon billig bil att köpa som man lätt vinner någon nationell tävling med? Skulle behöva lite tips, för att tjäna lite pengar.

För mycket snabba pengar, ta en bil med 250+ hk, bra styrförmåga och så,(alltså bästa bilen du har)och så kör du special conditions racet på Costa di Amalfi på Easy igen och igen. Varje gång vinner du en bil du kan sälja för 265 000+10 000 för själva racen, och allt går på c:a 10 minuter. Så du har nu tjänat över en miljon på 40 minuter! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...