Jump to content

GTA San Andreas FAQ


Jocken
 Share

Recommended Posts

Hur startar jag inbrottstjuvuppdragen?

Du måste ha klarat uppdraget "Home Invasion" av Ryder för att starta uppdragen. Hitta en Blackville (svart skåpbil). För att enkelt göra detta: Vid ditt sparställe på Orange Groove Street, gå ut. Ta första vänster, nästa höger, nästa vänster och titta på vänster sida för att hitta en.

Mellan 20.00 och 06.00 kan du göra uppdragen. Tryck R3 för att börja!

Hitta ett lämpligt hus. Gå in i det. Det finns en nedräknare som visar dig hur lång tid det är kvar tills solen går upp. Du måste hinna råna och lämna tillbaka sakerna innan tiden går ut.

Du får 20$ per varje sak du tar. Du får även bonusar då och då.

Var sitter R3 knappen?...

och för mig står det inte nån Blackville nån stanns..letat som f*n..?!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 258
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hur startar jag inbrottstjuvuppdragen?

Du måste ha klarat uppdraget "Home Invasion" av Ryder för att starta uppdragen. Hitta en Blackville (svart skåpbil). För att enkelt göra detta: Vid ditt sparställe på Orange Groove Street, gå ut. Ta första vänster, nästa höger, nästa vänster och titta på vänster sida för att hitta en.

Mellan 20.00 och 06.00 kan du göra uppdragen. Tryck R3 för att börja!

Hitta ett lämpligt hus. Gå in i det. Det finns en nedräknare som visar dig hur lång tid det är kvar tills solen går upp. Du måste hinna råna och lämna tillbaka sakerna innan tiden går ut.

Du får 20$ per varje sak du tar. Du får även bonusar då och då.

Var sitter R3 knappen?...

och för mig står det inte nån Blackville nån stanns..letat som f*n..?!!

R3 är när du trycker ner vänster styrspak på PS2, som en knapp istället för en spak. Minns inte vilken knapp det är på PC, men det är samma sak som när du ska aktivera taxi-, polis-, ambulans- och brandkårsuppdragen när du sitter i ett speciellt fordon. Har för mig att det också står när du sätter dig i en Blackville vilken knapp du ska trycka på för att aktivera. Blackville står ett hus till höger ifrån där du åker med Ryder i början av spelet för att hälsa på B-Dup. Eller ungefär mittemot gymmet. Den står imellan husen på en gräsmatta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Var kan man hitta forktruck(gaffeltrucken)????? hittar inte den, har letat som f*n. jag vill ha reda på var jag kan hitta den i san firerro, las venturas och las vegas. och i övriga san andreas. markera gärna på karta

och hur får man tag i poliskläderna, måste man göra något uppdrag? och i så fall vilket eller vilka?

och var hittar jag skåpbilen Blackville? vag vill ha reda på var jag kan hitta den las venturas, san firerro och las vegas och i övriga sa. markera gärna på karta

Redigerad av Tim141
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var kan man hitta forktruck(gaffeltrucken)????? hittar inte den, har letat som f*n. jag vill ha reda på var jag kan hitta den i san firerro, las venturas och las vegas. och i övriga san andreas. markera gärna på karta

och hur får man tag i poliskläderna, måste man göra något uppdrag? och i så fall vilket eller vilka?

och var hittar jag skåpbilen Blackville? vag vill ha reda på var jag kan hitta den las venturas, san firerro och las vegas och i övriga sa. markera gärna på karta

I San Fierro finns den i ett lager vid hamnen. Där man exporterar och importerar bilar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Städerna heter Los Santos,San Fierro och Las Venturas, finns ingen Las Vegas :P

Och om du kollar i första posten så hittar du blackville tror jag, annars finns den i Los Santos nära gymmet :D

Edit: Dehär är från första posten.

Hur startar jag inbrottstjuvuppdragen?

Du måste ha klarat uppdraget "Home Invasion" av Ryder för att starta uppdragen. Hitta en Blackville (svart skåpbil). För att enkelt göra detta: Vid ditt sparställe på Orange Groove Street, gå ut. Ta första vänster, nästa höger, nästa vänster och titta på vänster sida för att hitta en.

Mellan 20.00 och 06.00 kan du göra uppdragen. Tryck R3 för att börja!

Hitta ett lämpligt hus. Gå in i det. Det finns en nedräknare som visar dig hur lång tid det är kvar tills solen går upp. Du måste hinna råna och lämna tillbaka sakerna innan tiden går ut.

Du får 20$ per varje sak du tar. Du får även bonusar då och då.

Redigerad av Pixiegnom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I San Fierro finns den i ett lager vid hamnen. Där man exporterar och importerar bilar.

du menar gaffeltrucken eller menar du skåpbilen?

Städerna heter Los Santos,San Fierro och Las Venturas, finns ingen Las Vegas :P

Och om du kollar i första posten så hittar du blackville tror jag, annars finns den i Los Santos nära gymmet :D

Edit: Dehär är från första posten.

ok

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte fattat hur man ska göra på updraget Dam And Blast. den platsen som kallas jump point,ska man landa planet där eller vad ska man göra, kan ni beskriva hur man ska göra i detalj från början till slut så skulle jag bli väldigt glad.

Redigerad av Tim141
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

R3 är när du trycker ner vänster styrspak på PS2, som en knapp istället för en spak. Minns inte vilken knapp det är på PC, men det är samma sak som när du ska aktivera taxi-, polis-, ambulans- och brandkårsuppdragen när du sitter i ett speciellt fordon. Har för mig att det också står när du sätter dig i en Blackville vilken knapp du ska trycka på för att aktivera. Blackville står ett hus till höger ifrån där du åker med Ryder i början av spelet för att hälsa på B-Dup. Eller ungefär mittemot gymmet. Den står imellan husen på en gräsmatta.

Tror du att R1 och R2 sitter på vänster sida med?

det säger ju sig självt att R e Right när dom andra heter L1, L2 och L3 (alltså vänster)

REKLAM: http://modarkivet.se/oscar/images/index.php

På Julafton ska det släppas! (DK beta då)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Var kan man hitta forktruck(gaffeltrucken)????? hittar inte den, har letat som f*n. jag vill ha reda på var jag kan hitta den i san firerro, las venturas och las vegas. och i övriga san andreas. markera gärna på karta

och hur får man tag i poliskläderna, måste man göra något uppdrag? och i så fall vilket eller vilka?

och var hittar jag skåpbilen Blackville? vag vill ha reda på var jag kan hitta den las venturas, san firerro och las vegas och i övriga sa. markera gärna på karta

Du måste få 100% på en flickvän som heter Barbra. Du kan hitta hon på en parkering utanför polishuset i öknen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok, var kan jag hitta följande fordon?: Patriot, Sanchez, Feltzer, Remington, Buffalo, Sentinel, Infernus, Camper och Admiral

Du hittar Patriot på den där militärflottan-basen i san fierro, du får dock 5 efterlysningar i röven.

Sanchez åker runt ute på landet, på vägarna och i byarna.

Remington hittar du åka runt ibland vid Loca Low Co och Ganton, runt ghettot i Los Santos.

Camper kan du hitta på parkeringar lite här o var, även högst upp på mount chillad så hittar du en camper ståendes där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...