Jump to content

GTA San Andreas FAQ


Jocken
 Share

Recommended Posts

Var kan jag hitta följande fordon: Dune, Dumper, Enforcer, Flash, Hotdog, Hotknife, Jester, Kart, Merit, Mower, Mr Whoopee, RC Bandit, Ranger, RC Tiger, S.W.A.T., Slamvan, Tampa och Turismo. Nu kommer vi till båtarna och dom båtarna jag undrar var dom finns är: Pedator, Launch, Squalo. Flygfordon: AT-400, Beagle, Cargobob, Cropduster, Nevada. Och sist men inte minst motorcyklarna: BF-400, Faggio, Mountain Bike, NRG-500, Pizzaboy, Sanchez och Wayfarer.

Redigerad av Tim141
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 258
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tror du att R1 och R2 sitter på vänster sida med?

det säger ju sig självt att R e Right när dom andra heter L1, L2 och L3 (alltså vänster)

REKLAM: http://modarkivet.se/oscar/images/index.php

På Julafton ska det släppas! (DK beta då)

Ja, men var lite mer petig när du ändå är igång. Quota en post som är månader gammal för att påpeka ett skrivfel som personen som ställde frågan till att börja med inte ens påpekade, och sen gör du reklam. Fan vad bra post där.

Då kan jag också vara petig. Haha, omg, vad noob du är. Liten bokstav i början på ny mening, tror du det är så man skriver? Haha, det är skrattretande. E istället för är, hur värdelös får man vara på grammatik? Och julafton är en helgdag, och helgdagar skrivs inte med stora bokstäver i början om de inte är det första ordet i en ny mening.

Ah, petig ftw.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...
  • 1 month later...
Har hört att när man åker passagerarplan så kan man kapa planet, hur gör man då om man ska kapa ett plan på PS2?

Du måste vänta tills planet har lyft helt och kör mot destinationen. Sedan är det bara att trycka på trekant + L1 så får du en view inne I planet. Det är som att vara inne på polisstationen. Tar du upp en pistol eller liknande får du en wanted level, så du måste döda piloten med en ett melee vapen. :P

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Du måste vänta tills planet har lyft helt och kör mot destinationen. Sedan är det bara att trycka på trekant + L1 så får du en view inne I planet. Det är som att vara inne på polisstationen. Tar du upp en pistol eller liknande får du en wanted level, så du måste döda piloten med en ett melee vapen. (w00t)

måste jag trycka på trekant och L1 samtigigt eller?? för när den har lyft helt och jag trycker trekant och L1 samtidigt så faller jag bara ut från planet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du måste vänta tills planet har lyft helt och kör mot destinationen. Sedan är det bara att trycka på trekant + L1 så får du en view inne I planet. Det är som att vara inne på polisstationen. Tar du upp en pistol eller liknande får du en wanted level, så du måste döda piloten med en ett melee vapen. :huh:

det går ju inte...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...