Jump to content

GTA San Andreas FAQ


Jocken
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 258
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

En fråga. hur gör jag för att växla spår när jag kör tåget?( det jag menar är hur man gör för att växla in tåget du kör till ett annat spår om det nu finns fler än ett spår där du kör) :shifty: Är det någon speciel knapp man ska trycka på? OBS!!! Frågan gäller Playstation 2

Redigerad av Tim141
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har två frågor angående polisen. Fråga 1: Var i polishuset hittar jag polisklädnaden? Jag vill ha reda på var i varje polishus polisklädnaden finns. Fråga 2: Hur tar jag en polisbil från polisens pakeringshus utan att bli tagen/upptäckt(utan att larmet i parkeringshuset sätter igång)?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Hej, jag har problem med ett uppdrag. Det är ett woozie-uppdrag där man ska flyga och landa någonstans och sedan hoppa fallskärm ner på någon fördämning för att stoppa strömtillförsel tror jag.

Men där den gula markeraren tycker att jag ska landa planet är det bara vatten! Vad gör jag? Snälla hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, jag har problem med ett uppdrag. Det är ett woozie-uppdrag där man ska flyga och landa någonstans och sedan hoppa fallskärm ner på någon fördämning för att stoppa strömtillförsel tror jag.

Men där den gula markeraren tycker att jag ska landa planet är det bara vatten! Vad gör jag? Snälla hjälp!

Ifall det är det uppdraget jag tror att det är, så ska du inte landa nånstans. Du ska flyga igenom en ring som finns nånstans uppe i luften.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...