Jump to content

GTA San Andreas FAQ


Jocken
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 258
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  Har en fråga, ställer den här istället för ännu en ny tråd.

Hur hittar man sina sparade filer? Samt hur kan man ge bort dom till ens polare?

C:\Documents and Settings\[namn]\Mina dokument\GTA San Andreas User Files

Om du har sparat filen på "slot 1" så heter filen GTASAsf1.b den på nästa slot heter GTASAsf2.b ovs till 8.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter uppdraget "up up and away", vad ska man göra då? Finns ju inga fler uppdrag på four dragons... :rolleyes:

Efter uppdraget "Up,Up and Away" gjorde jag ett uppdrag som heter "Breaking The Bank At Caligula's".

Så här gör man: Efter uppdraget Up, Up, and Away så kommer Woozie ringa, han frågar om du har fått tag på Millies keycard.

Om du inte har fått tag på Keycardet av Millie (Caligula's croupier) än, måste du då gå tillbaka till hennes hus och få mätaren ännu högra med henne. Om du dödar henne på en date, Wozzie kommer då ringa dig och säga åt dig att du får bryta dig in i Millies hus och ta kortet.

Om du nu har Millies keycard, kommer en exalterad Woozie ringa och säga att "you the man!", då kommer du få åka tillbaka till Four Dragons och göra det sista uppdraget i Las Venturras.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Efter uppdraget "Up,Up and Away" gjorde jag ett uppdrag som heter "Breaking The Bank At Caligula's".

Så här gör man: Efter uppdraget Up, Up, and Away så kommer Woozie ringa, han frågar om du har fått tag på Millies keycard.

Om du inte har fått tag på Keycardet av Millie (Caligula's croupier) än, måste du då gå tillbaka till hennes hus och få mätaren ännu högra med henne. Om du dödar henne på en date, Wozzie kommer då ringa dig och säga åt dig att du får bryta dig in i Millies hus och ta kortet.

Om du nu har Millies keycard, kommer en exalterad Woozie ringa och säga att "you the man!", då kommer du få åka tillbaka till Four Dragons och göra det sista uppdraget i Las Venturras.

Hehe nu gick det. Hon blev ju bara grinig vars man än tog henne. Så hon fick smaka på bössan. Danke für dass helpen. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick alldrig bjuda ut millie :lol: dom gick bara in och roade sig varenda gång tills millie ringer om keycardet så fick jag gå in och hämta skiten :huh:

BTW, hur mycket område måste man ha på uppdraget efter Sweet blivit utsläppt? man får inte göra det förrän man har mer område till förfogande ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag fick alldrig bjuda ut millie :lol:  dom gick bara in och roade sig varenda gång tills millie ringer om keycardet så fick jag gå in och hämta skiten :huh:

BTW, hur mycket område måste man ha på uppdraget efter Sweet blivit utsläppt? man får inte göra det förrän man har mer område till förfogande ;)

Jag bjöd inte ut henne typ, varje gång vi gick in nånstans så klagade hon och kastade en läskeburk i skallen på seeyay...

Redigerad av Joey
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...