Jump to content

Avatarer och signaturer


luddee
 Share

Recommended Posts

Whaat? Ska toy komma tillbaka? :D

Det har redan kommit tillbaka. Jag köpte en påse förra veckan faktiskt. :)

Tyvärr tyckte jag inte den var särskilt speciell, pepparmintssmak var det och smakade precis som vilket tuggummi som helst. Jag tuggade aldrig de gamla TOY så jag har inget att jämföra med heller, men jag hoppas då på roligare smaker...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nja, jag tyckte avataren var lite sådär. Är den inte lite ihoptryckt eller känns det bara så eftersom den är så pass låg? Den kanske gör sig säkert bättre i större storlek.

Mjo, men gör jag om den till 100*100 förloras proportionerna och den blir konstig. Jag tycker att den funkar, men om någon barmhärtig samarit känner för att göra en bättre så är det helt ok med mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

1. Eudoros har levererat!

2. Godfathers avatar är ganska fängslande. Det är lite som terapi att kolla på den om och om igen. :hmm:

post-8866-0-36646900-1306933919.png

Alltså.. Den är ju cool, men man kan ju egentligen inte plussa dig eftersom det är EuN som ska ha cred. Samtidigt känns det fel att plussa random inlägg han gjort :(

What do?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alltså.. Den är ju cool, men man kan ju egentligen inte plussa dig eftersom det är EuN som ska ha cred. Samtidigt känns det fel att plussa random inlägg han gjort :(

What do?

1. Här är Kebabs avatar!

2. Godfathers avatar är ganska fängslande. Det är lite som terapi att kolla på den om och om igen. :hmm:

post-10629-0-41341700-1307286981.png

Redigerad av Eudoros
  • Gilla 4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...