Jump to content

Avatarer och signaturer


luddee
 Share

Recommended Posts

Fick bli lite nytt!

Requestar även en sida som stödjer image rotate!!!!

http://azupload.com/

Men den verkar vara nere för tillfället, och jag har för mig att sidan är sänkt ganska ofta. (Undrar om den inte till och med varit nere sedan Henkibojj blev tvungen att byta uploadtjänst för att hans signatur inte fungerade? I sådana fall kan du kanske kyssa den sidan farväl.)

Annars är det rätt ont om just sådana sidor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 months later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Hur gör man det?

Jag kodade ett litet script i Javascript.

Det ska funka med alla bilder på GTASajten. Du kan ställa in det för att fungera med andra domäner också, ifall du skulle vilja.

Det enda som behövs är ett tillägg som kan läsa användarscript till din webbläsare. Greasemonkey till Firefox Tampermonkey till Chrome.

Sedan navigerar du dig till scriptet, scriptpluginet bör hoppa igång automatiskt och du behöver bara trycka på installera. :-)

Scriptet

Och ifall det är så att ingen litar på mig (:() så går det att bra att titta på källkoden med Grease/tampermonkey.

edit: bör nämnas att jag inte använt Tampermonkey, så eventuella chromeanvändare får gärna säga till om något går snett.

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...