Jump to content

Avatarer och signaturer


luddee
 Share

Recommended Posts

Saleen din avatar är för lik Tweaks! :angry: (Och för olik en vit tiger)

Hmm. Det här inlägget fick mig att tänka.

Det finns ju stor risk att Saleen inte märker detta inlägg; så är ofta fallet när en medlem omnämns i en tråd han inte besöker på daglig basis. Borde det i så fall inte vara praktiskt med en tagga-funktion i stil med den som finns på facebook? hmm_1195470_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm. Det här inlägget fick mig att tänka.

Det finns ju stor risk att Saleen inte märker detta inlägg; så är ofta fallet när en medlem omnämns i en tråd han inte besöker på daglig basis. Borde det i så fall inte vara praktiskt med en tagga-funktion i stil med den som finns på facebook? hmm_1195470_0.gif

fick du en quote-notice på denna? *testar*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nepp, ingen notifikation.

Antar att du ändrade i post='...'?

Nein, tryckte på citera, kopierade koden, backade, skapade ett nytt inlägg och klistrade in koden där. Första gången raderade jag post%timestamp, men andra lät jag det vara kvar.

Det som styr om användaren får en notifikation eller ej verkar ligga i addressen man går in på när man trycker på citera. Den sista delen, qpid= antar jag... eller så har forumet koll på det på nått annat sätt.

Går alltså inte att tagga en användare på nått sätt som det ser ut nu, hultan måste troligen lägga in nån extra feature

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nein, tryckte på citera, kopierade koden, backade, skapade ett nytt inlägg och klistrade in koden där. Första gången raderade jag post%timestamp, men andra lät jag det vara kvar.

Det som styr om användaren får en notifikation eller ej verkar ligga i addressen man går in på när man trycker på citera. Den sista delen, qpid= antar jag... eller så har forumet koll på det på nått annat sätt.

Går alltså inte att tagga en användare på nått sätt som det ser ut nu, hultan måste troligen lägga in nån extra feature

Fast.. När jag citerar mitt inlägg så har jag detta som postid: Post='1195551'

När jag kollar din post, hur quoten i ditt inlägg ser ut så har det Post='1195550'

Så jag antog att du hade ändrat i den. :P

Eller, oj nej. Jag tänkte fel. :P Jag kan ju såklart inte se quoten du har i din text.

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nein, tryckte på citera, kopierade koden, backade, skapade ett nytt inlägg och klistrade in koden där. Första gången raderade jag post%timestamp, men andra lät jag det vara kvar.

Det som styr om användaren får en notifikation eller ej verkar ligga i addressen man går in på när man trycker på citera. Den sista delen, qpid= antar jag... eller så har forumet koll på det på nått annat sätt.

Går alltså inte att tagga en användare på nått sätt som det ser ut nu, hultan måste troligen lägga in nån extra feature

borttaget, för att se om det är någon skillnad.

Om man klickar "citera flera" (som jag gjorde nu, fast bara på en person) och sen går in i rätt tråd och frågar då?

Redigerad av Adrian G
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...