Jump to content

Mobiltopicen!


Speeder
 Share

Recommended Posts

Om du går in på gtasajten via internetläsaren i telefonen så kommer du att få en länk till appen därifrån.

I alla fall ser det ut så på iPhone. Längst ner på sidan:

"Optimera upplevelsen för iPhone/iOS, skaffa forumapplikationen!"

Gick in via webbläsaren men fick inge fönster så jag kunde hämta gtasajten appen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 5 weeks later...

Känns som jag måste uppdatera mig från skitsymbian snart. När det enda jag egentligen kan använda utan att bli förbannad är Spotifyappen så ligger man illa till, och inte ens den appen fungerar 100% som den ska.

Men å andra sidan så tänker jag inte lägga ut en massa tusenlappar på en ny telefon när jag bara haft min i knappa två år. Det känns mest som jag går och väntar på att jag ska ha haft telefonen tillräckligt länge för att det ska kännas okej att byta ut den. :P

Någon som har en jättebillig Android/iPhone till salu?

Redigerad av eXotic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känns som jag måste uppdatera mig från skitsymbian snart. När det enda jag egentligen kan använda utan att bli förbannad är Spotifyappen så ligger man illa till, och inte ens den appen fungerar 100% som den ska.

Men å andra sidan så tänker jag inte lägga ut en massa tusenlappar på en ny telefon när jag bara haft min i knappa två år. Det känns mest som jag går och väntar på att jag ska ha haft telefonen tillräckligt länge för att det ska kännas okej att byta ut den. :P

Någon som har en jättebillig Android/iPhone till salu?

Jag har en jättebillig HTC Hero. Den har bara några repor (inga på skärmen) och lite defekt touch. :innocent:
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känns som jag måste uppdatera mig från skitsymbian snart. När det enda jag egentligen kan använda utan att bli förbannad är Spotifyappen så ligger man illa till, och inte ens den appen fungerar 100% som den ska.

Men å andra sidan så tänker jag inte lägga ut en massa tusenlappar på en ny telefon när jag bara haft min i knappa två år. Det känns mest som jag går och väntar på att jag ska ha haft telefonen tillräckligt länge för att det ska kännas okej att byta ut den. :P

Någon som har en jättebillig Android/iPhone till salu?

Har en iPhone 3G till salu om det är något av intresse?

Jag lovar att den inte är köpt med ett stulet kreditkort, hum-di-dum... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en jättebillig HTC Hero. Den har bara några repor (inga på skärmen) och lite defekt touch. :innocent:

Det är ju en bra lur, men den är väl lite för gammal för att stå sig i dagens läge. Väl?

Jag får svänga förbi och låna den någon gång, så får jag se hur den klarar sig vid ett daganvändande! :P

Har en iPhone 3G till salu om det är något av intresse?

Jag lovar att den inte är köpt med ett stulet kreditkort, hum-di-dum... ;)

Hahahaha! :lol:

Hur står sig egentligen 3G:n idag? Jag kanske bara har min sedvanliga negativa inställning till iPhones. Men har jag uppfattat det korrekt rätt med att den inte klarar av att filma med kameran, har en rätt slö processor (Jämfört med dagens mobiler såklart.), samt att telefonen inte längre får några mjukvaruuppdateringar längre?

Slö processor spelar visserligen ingen jättestor roll för mig, så länge det inte är olidligt. Att man inte får några mjukvaruuppdateringar gör heller inte så otroligt mycket, så länge den nuvarande fungerar som den ska, utan några otroliga buggar.

Att inte kunna spela in film är däremot ett stort minus. (Jag låter som en fjortis, låter videoinspelning väga tyngre än mjukvara och processor.) För jag använder min telefon mest som filmkamera, utöver ring-ring och sms-funktionerna. Det är ungefär det enda roliga jag gör med den, spelar in alla tokigheter man håller på med, för att sedan spela upp det för kompisarna när man har tråkigt. :P

Jag har Telenor kanske jag ska passa på att säga också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...