Jump to content

Hitman


88-ball
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 780
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Så här ska du göra EuN:

Du ska inte skjuta honom med den, han ska bli skjuten med den. Du måste byta ut låtsas pistolen mot den riktiga.

Anyhoo, jag brukar bara

ta sniper springa upp till andra våningen och skjuta båda i skallen, går på mindre än en minut.

I see. Tackar.

Tror jag försöker göra det första du skrev, så att det blir lite... snyggt. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Teaterbanan var faktiskt svår. Blev upptäkt hela tiden och så var den stressig. Men nu så har jag precis klarat A new life som var ett av de roligaste uppdragen i triologin. Är på Mardi Grass nu.

ÄNTLIGEN NÅGON SOM HAR FATTAT!!! :)B)^_^

EDIT: Kanske ska lägga till nåt viktigt också... :)

Tror jag ska radera alla filmer på Hitman Blood Money: Silent Assassin Videos (HBMSAV) och göra alla på Pro istället, gjort dem som ligger ute nu på Normal, men samma teknik funkar inte på Pro jämt. Och om jag ska vara ärlig så är det MYCKET roligare att spela på Pro, man får gissa mer... eller nåt... :rolleyes:

Redigerad av oskarofrya
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ÄNTLIGEN NÅGON SOM HAR FATTAT!!! :)B)^_^

EDIT: Kanske ska lägga till nåt viktigt också... :)

Tror jag ska radera alla filmer på Hitman Blood Money: Silent Assassin Videos (HBMSAV) och göra alla på Pro istället, gjort dem som ligger ute nu på Normal, men samma teknik funkar inte på Pro jämt. Och om jag ska vara ärlig så är det MYCKET roligare att spela på Pro, man får gissa mer... eller nåt... :rolleyes:

Aha! Därför jag inte kan få SA med hjälp av dina filmer.

Edit; Curtains Down är den roligaste banan efter A New Life pga att den kan göras på så många olika sätt.

Mitt favorit sätt är http://youtube.com/watch?v=3hv3O4mfilg

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Idag har jag inhandlat Hitman: Contracts på Game under ett 3 för 149:- erbjudande tillsammans med Riddic: Escape From Butcher Bay och Commandos 2. :wacko:

Ska installera Contracts nu så återkommer jag om vad jag tycker. -_-

Delen när jag återkommer (a.k.a. Edit): Inte några fel än så länge, väldigt bra grafik om man kör allt på högsta, skulle kunna jämföras med Blood Money. Man börjar där Hitman 1 slutar. I like! :P Fick Proffessional på första uppdraget, var nog för att jag söv en civil bara för att kolla hur det såg ut (fick en på Aggression). Ett annat plus är att olika klädtyper verkar ge olika bra skydd. När jag tog SWAT-kläder så stod det: SWAT Uniform provides good armor. Men jag har ju inte testat allt ännu, har ju bara kört första uppdraget. :ph34r:

Redigerad av oskarofrya
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ah. För ett tag sen tänkte jag spela igenom Blood Money en gång till men så kom jag till det där förbannade Mardi Gras-uppdraget och då orkade jag inte längre. Tristare uppdrag får man leta efter imo. :mellow:

Mitt favorituppdrag i BM är det i

Vita Huset.

yes_645834_0.gif

Ja,den är rolig,speciellt när man ska döda han man blir nerslagen av,där vid dörren brukar jag lägga en bomb så när han springer dit,BLAM!

Hehe :cry:. Jag visste inte om i början att eftertexterna i BM

var en level som man kunde spela bara man rörde på analogspaken lite hit och dit

. Fatta att jag blev förvånad när jag läste om det på ett forum!

Leave no witnesses!

=)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Leave no witnesses!

=)

Just precis.

Så vad nu?

Jobbade 47 för hennes majstät utan att veta om det? Diana säger ju "Your majesty" i telefonen i sista scenen. Och 47 går in på något som ser ut som horhuset i tvåan.

Undrar jag vad nästa spel går ut på. Fan ta Kane and Lynch! Jag vill ha Hitman!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Just precis.

Så vad nu?

Jobbade 47 för hennes majstät utan att veta om det? Diana säger ju "Your majesty" i telefonen i sista scenen. Och 47 går in på något som ser ut som horhuset i tvåan.

Undrar jag vad nästa spel går ut på. Fan ta Kane and Lynch! Jag vill ha Hitman!!

Precis vad jag har försökt att lista ut. Man kanske får en sån här tillbakablick

där man får döda Princess Diana.

>_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Just precis.

Så vad nu?

Jobbade 47 för hennes majstät utan att veta om det? Diana säger ju "Your majesty" i telefonen i sista scenen. Och 47 går in på något som ser ut som horhuset i tvåan.

Undrar jag vad nästa spel går ut på. Fan ta Kane and Lynch! Jag vill ha Hitman!!

Jupp,en jävla cliffhanger hur som helst..

Precis vad jag har försökt att lista ut. Man kanske får en sån här tillbakablick

där man får döda Princess Diana.

>_<

Jag med,men jag tror att 47 kanske

kommer sälja sig själv till invalider som inte kan göra något själv..

Har faktiskt inte den blekaste..

Jag tror inte att IO skulle vilja hamna i fight med

det brittiska kungahuset

. Skulle ju bli vilda diskussioner.

Nej,då kanske det blir som med dom som gjorde JFK reloaded,-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som har några tips hur man klarar "A new life" på Pro? Har försökt med allt,

FBI agenterna ser igenom min FBI-outfit efter jag har använt sedate-sprutan på en av dem. Har ingen betydelse vilken FBI agent det är, de ser rakt igenom det. Från grön till röd på en sekund.

Bara tips, vill klura lite. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som har några tips hur man klarar "A new life" på Pro? Har försökt med allt,

FBI agenterna ser igenom min FBI-outfit efter jag har använt sedate-sprutan på en av dem. Har ingen betydelse vilken FBI agent det är, de ser rakt igenom det. Från grön till röd på en sekund.

Bara tips, vill klura lite. :shifty:

Munkar, Sniper, Pool.

Där har du några tips. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...