Jump to content

Hitman


88-ball
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 780
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Urk >_< . Jag blir tvungen att fuska mig förbi en liten del av Japan nivån. ´Jag har en enda generator kvar att stänga av, men problemet är att jag har 10% i liv och en sniper som dödar mig så fort jag visar mig. "Men andvänd armborsten då" säger ni. Men tyvärr så blev det nån liten bugg som såg till att mitt armborst försvann när jag började uppdraget "At the gates". Får helt enkelt köra odödlighets fusket just vid den snipern tyvärr.

Usch för fusk. Det kommer inte heller bli lättare mot slutet kan jag säga dig. Man förstör spelet när man fuskar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gissa varför jag skrev "Urk >_< "

I GTA förstör man inte spelet med hjälp av fusk, men i lite mer linjära spel som Hitman så gör de det på ett sätt.

Boomer: Är för lat för att köra om banan :blink:.

Klarade uppdraget btw. Drar till Gran Canaria ikväll så jag kan inte köra mer. Ska försöka hitta något internetcafé där nere så att jag kan hålla kontakten.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Boooomer:

Är det 'A Vintage Year' som du inte klarar? Klarar det hur lätt som helst på Prooooooo...?

Something creapy with your computer/PS2/XBOX whatever?

BTW; Spela in film hur du gör på 'A New Life', ska bara kolla om jag klarar det på Pro... >_<

Redigerad av oskarofrya
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Boooomer:

Är det 'A Vintage Year' som du inte klarar? Klarar det hur lätt som helst på Prooooooo...?

Something creapy with your computer/PS2/XBOX whatever?

Jag kan inte få Silent Assassin på någon bana. Måste vara något fel på min version. Får la köpa det.. um.. igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har aldrig kört på något annat än Pro. Kan testa.

Och.. ja, ehm.. vi skyller på EB.. :teehee:

Men jag tycker ändå det är konstigt om det skulle vara för... you-know-what... EB...

Din *Ordet på 5 bokstäver som man inte får säga på detta forum* borde ju inte göra så att man inte kan få 'Silent Assassin'? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag tycker ändå det är konstigt om det skulle vara för... you-know-what... EB...

Din *Ordet på 5 bokstäver som man inte får säga på detta forum* borde ju inte göra så att man inte kan få 'Silent Assassin'? :teehee:

Man tycker ju det. Men något fel måste det ju vara. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag älskar Hitman spelen! Det är så underbart varje gång man kör en bana för första gången. Man går runt lite oskyldigt och observerar så mycket som möjligt, som hur vakterna och mina targets rör sig. Sen startar man om och testar olika sätt att klara det. Sen så är det sällsynt med så välgjorda spel, IO har verkligen känsla för detaljer och stil. För att inte tala om musiken.. Starta Hitman 2 och skruva upp högtalarna när menyn kommer fram så förstår ni. Tror det var Moskvas symfoniorkester som gjort musiken till flera av spelenMin favorit i serien är nog 2:an. Speciellt Malaysia banorna när man var i twin towers.Jag började precis spela Blood Money och är på Murder of crows nu. Mycket bra banor hittils om än kanske lite små, 10 minuter är lite kort tid men iofs lägger jag säkert en timme på försök innan jag hittar det bästa sättet. Den skönaste var opera banan, när man gick och hämtade ww2 pistolen ur jackan och sen går in och kollar när dom spelar upp pjäsen. Man fattar direkt vad som ska göras :DNån som kan ge lite tips på New Orleans banan (karnevalen)

Urk pinch.gif . Jag blir tvungen att fuska mig förbi en liten del av Japan nivån. ´Jag har en enda generator kvar att stänga av, men problemet är att jag har 10% i liv och en sniper som dödar mig så fort jag visar mig. "Men andvänd armborsten då" säger ni. Men tyvärr så blev det nån liten bugg som såg till att mitt armborst försvann när jag började uppdraget "At the gates". Får helt enkelt köra odödlighets fusket just vid den snipern tyvärr.
Tyvärr har alla Hitman spel några banor som suger, "transportbanor". I tvåan är det 2 japan banor och i ettan var det colombia banorna. Fuska dig gärna genom dessa, du missar inget kul ändå

Kan berätta om Agent smith också. Det är en CIA agent som man träffar först i Hitman 1 i en av Kina banorna där man räddar honom från tortyr. Man träffar han även på sista banan, professor Ortmayers mentalsjukhus (med kloning i källaren). Han dyker upp i 2:an också, kan inte riktigt placera var för det var länge sen jag spelade det

Redigerad av HK_47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Hej, drar upp denna tråden för jag har problem med Hitman Blood Money.

Spelet flyter jättebra, och så. Kan ha ganska maxade grafikinställningar utan att jag märker nåt, har även en helt brand new dator så detta borde inte vara några problem.

Det enda jobbiga är att spelet hänger sig totalt varje gång jag spelar det. Ibland kan det vara efter 2 minuter, ibland klarar jag att spela igenom en hel bana. Detta är sjukt irriterande, och när spelet väl hänger sig får jagi ngen kontakt med datorn alls, inte ens CTRL + ALT + Delete funkar altså får jag reboota med knappen på datorn. Jag har installerat Hitman patchen och så, men problem kvarstår, kan väll även nämna att spelet inte är köpt.

Någon som har samma problem, eller någon som kan hjälpa mig? Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, drar upp denna tråden för jag har problem med Hitman Blood Money.

Spelet flyter jättebra, och så. Kan ha ganska maxade grafikinställningar utan att jag märker nåt, har även en helt brand new dator så detta borde inte vara några problem.

Det enda jobbiga är att spelet hänger sig totalt varje gång jag spelar det. Ibland kan det vara efter 2 minuter, ibland klarar jag att spela igenom en hel bana. Detta är sjukt irriterande, och när spelet väl hänger sig får jagi ngen kontakt med datorn alls, inte ens CTRL + ALT + Delete funkar altså får jag reboota med knappen på datorn. Jag har installerat Hitman patchen och så, men problem kvarstår, kan väll även nämna att spelet inte är köpt.

Någon som har samma problem, eller någon som kan hjälpa mig? Tack på förhand!

Är det bara med Hitman detta felet har förekommit ? Annars kan du ha ett s.k loop problem med moderkortet.

Ladda ner de senaste drivisarna till ditt grafikkort och testa igen om det blev något bättre. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, drar upp denna tråden för jag har problem med Hitman Blood Money.

Spelet flyter jättebra, och så. Kan ha ganska maxade grafikinställningar utan att jag märker nåt, har även en helt brand new dator så detta borde inte vara några problem.

Det enda jobbiga är att spelet hänger sig totalt varje gång jag spelar det. Ibland kan det vara efter 2 minuter, ibland klarar jag att spela igenom en hel bana. Detta är sjukt irriterande, och när spelet väl hänger sig får jagi ngen kontakt med datorn alls, inte ens CTRL + ALT + Delete funkar altså får jag reboota med knappen på datorn. Jag har installerat Hitman patchen och så, men problem kvarstår, kan väll även nämna att spelet inte är köpt.

Någon som har samma problem, eller någon som kan hjälpa mig? Tack på förhand!

Skulle rent teoretiskt kunna vara damm i datorn som gör att datorn blir för varm..Eventuellt dålig *kalla det vad du vill* ?

Men,jag skulle ändå tippa på hetta..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej, drar upp denna tråden för jag har problem med Hitman Blood Money.

Spelet flyter jättebra, och så. Kan ha ganska maxade grafikinställningar utan att jag märker nåt, har även en helt brand new dator så detta borde inte vara några problem.

Det enda jobbiga är att spelet hänger sig totalt varje gång jag spelar det. Ibland kan det vara efter 2 minuter, ibland klarar jag att spela igenom en hel bana. Detta är sjukt irriterande, och när spelet väl hänger sig får jagi ngen kontakt med datorn alls, inte ens CTRL + ALT + Delete funkar altså får jag reboota med knappen på datorn. Jag har installerat Hitman patchen och så, men problem kvarstår, kan väll även nämna att spelet inte är köpt.

Någon som har samma problem, eller någon som kan hjälpa mig? Tack på förhand!

God Bless Playstation.

Redigerad av oskarofrya
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Har skaffat Blood Money nu, riktigt roligt. ^_^

Är på den där banan när

man är på en teater och ska döda en kille som sjunger opera,som man helst ska skjuta med en pistol från WWII, och sen någon annan snubbe.

Kan väl lika gärna fråga - hur gjorde ni för att klara den banan? Vad ska man klä ut sig som, och vilken person på banan ska man ta oskadligöra för att ta dennes dräkt utan att någon annan märker det?

Har inte hunnit att klura så jätte mycket själv än, men visst vore lite hjälp fint.

Redigerad av Eudoros
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...